نشست مطبوعاتي علی دایی قبل از بازي با نفت؛

دايي: ما تابع قانونیم و باید در تختی بازی کنیم/ يحيي بعضي وقت ها شيطنت مي کند

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: بازی فردا سخت است، نفتی ها در جدول بالاتر از ما هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  علی دایی در کنفرانس خبری پیش از بازی با نفت گفت: بازی فردا سخت است نفتی ها در جدول بالاتر از ما هستند و تيم سختکوشي است، ما به دنبال سه امتیاز هستیم تا روند خوب خودمان را حفظ کنیم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد میزبانی نفت در تختی گفت: این حق تیم های لیگ برتر است که در ورزشگاه خود بازی کنند. ما هم تابع قانونیم و باید در تختی بازی کنیم.

دایی در مورد بازی دادن به بازیکنان جوان گفت: یک سری بازیکن جوان خوب داریم و این بستگی به نظر من و روند بازي دارد که به چه کسی بازی دهم.

وی در ادامه گفت: ما کفشگری را به دلیل محرومیت نداریم و معلوم نیست پیام صادقیان و رضا حقیقی به بازی با نفت برسند يا نه.



دایی در خصوص حضور یحیی گل محمدي در تيم نفت که در فصل گذشته سرمربي پرسپوليس بود، گفت: یحیی از دوستان من است ولی یک سری شیطنت هایی را می کند و مصاحبه هایی را انجام مي دهد که از وی ناراحتم. همه می دانند اگر بخواهد کسی در فوتبال طعنه بزند بالاتر از من کسی نیست و انتظار من از یحیی بیشتر است و فکر نمی کنم این مسائل در روند بازی تأثیر بگذارد.

وی در خصوص جذب خلعتبری گفت: من این خبر را از رسانه ها شنیده ام و هنوز از باشگاه خبری مبنی بر جذب خلتعبری نشنیده ام.



سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص عملکرد خط دفاع پرسپولیس گفت: بازیکنان من در خط دفاع عالی کار کرده اند شرایط هفته به هفته برای ما بهتر می شود رسیدن به موفقیت مستلزم  این است که خط حمله ما هم بهتر باشد.

وی در خصوص حضور سه بازیکن جوان پرسپولیس در پرتغال گفت: از اينکه بازیکنان اميد کشورمان به پرتغال می روند، بسیار خوشحالم زيرا سطح حرفه ای فوتبال را یاد می گیرند امیدوارم آنها بتوانند در اين کشور موفق شوند./مح
برچسب ها: تختی ، جوان ، حقیقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار