دايي اين بار در استادويم تختي چه نتيجه اي مي گيرد؟

ديدار پرسپوليس و نفت تهران در حالي جمعه در استاديوم تختي تهران به مصاف هم مي روند که علي دايي در يک سال گذشته نتايج خوبي با تيم هاي خود در اين استاديوم نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ ديدار پرسپوليس و نفت تهران در حالي جمعه در استاديوم تختي تهران به مصاف هم مي روند که علي دايي در يک سال گذشته نتايج خوبي با تيم هاي خود در اين استاديوم نگرفته و اين اتفاق در حالي رخ مي‌دهد که علي دايي خاطره خوشي از اين ورزشگاه در يک سال گذشته ندارد و در دو بازي که در يک سال گذشته در اين ورزشگاه مربيگري کرده دو باخت داشت که اولين باخت او در هفته هايي ابتدايي ليگ گذشته مقابل تراکتورسازي بود که تيم راه آهن با هدايت دايي با تک گل احسان حاج صفي مغلوب تراکتورسازي واليوبرا شد.

اما در دومين بازي علي دايي با پرسپوليس ماه  گذشته در ديداري تدارکاتي با نتيجه دو بر يک و با گل هاي اسماعيل شريفات و مهدي نوري در ورزشگاه تختي از فرکي شکست خورد تا به نظر برسد که استاديوم تختي براي علي دايي خوش يمن نيست.

به هر حال بايد منتظر ماند و ديد که آيا علي دايي باز هم در تختي از حريفان شکست ميخورد و يا به اين روند خود خاتمه مي‌دهد .

اين درحالي است که تيم پرسپوليس بسيار آماده به نظر مي رسد و احتمالا نفت تهران حريف دردسرسازي براي پرسپوليس نخواهد بود./آق
برچسب ها: دایی ، تختی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار