كليد توليد مجموعه تلويزيوني كارا و كوشا زده شد

مجموعه «كارا و كوشا»، محصول گروه كودك شبكه دو عصر روز يكشنبه - 27 مرداد - با حضور «علي بخشي‌زاده»، مدير شبكه دو كليد زده شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مدير شبكه دو سيما پس از بازديد از پشت صحنه برنامه «كارا و كوشا»، به تشريح سياست‌هاي كلي اين شبكه پرداخت و گفت: به زودي در حوزه كودك و نوجوان شاهد تحولات خاصي خواهيم بود. ضمن اينكه برنامه‌ها بازنگري مي‌شوند و براي هر برنامه يك گروه فكر خاص قرار داديم تا براي خود برنامه طراحي مطلوب صورت گيرد و به تخصصي تر شدن برنامه هاي توليدي در حوزه كودك و نوجوان به وضع مطلوب برسيم .
 
بخشي‌زاده درباره برنامه «كارا و كوشا» نيز گفت: اين برنامه با محور توجه ويژه به خلاقيت‌هاي زندگي توليد مي‌شود و تلاش شده تا در توليد آن به زبان كودكان با بچه‌ها ارتباط برقرار كنيم تا مهارت‌هاي زندگي را به آنها بياموزيم . تهيه‌كننده «كارا و كوشا» نيز در اين مراسم اعلام كرد: اين برنامه در 130 قسمت 30 دقيقه‌اي و در مجموع 1900 دقيقه تلاش مي‌كند تا خردسالان و كودكان را با مفاهيم كارآفريني آشنا كند . عطيه شهيدي همچنين گفت: در برنامه «كارا و كوشا» دو عروسك كارا و كوشا به همراه چند عروسك و بازيگر اين مفاهيم را براي كودكان بازگو مي كنند .
 
وي با بيان اينكه دكور برنامه «كارا و كوشا» در فضايي هزار متري ساخته شده است، خاطر نشان كرد: تلاش كرديم با به تصوير كشيدن محله كوچكي نشان بدهيم كه در جاي جاي شهرمان فرصت‌هايي وجود دارد كه مي‌توانيم از آن در جهت كارآفريني استفاده كنيم.
 
تهيه كننده اين برنامه درباره عروسك‌هاي اين برنامه توضيح داد: پوريا و پريا همسايه‌هاي كارا و كوشا هستند و تلاش كرديم دوستي آن‌ها را به تصوير بكشيم. عروسك راديو و ساعت هم جزو عروسك‌هاي ديگر اين برنامه هستند. راديو نمادي از اطلاعات به موقعي است كه بايد به دست افراد كارآفرين برسد. ساعت نماد فرصت سنجي‌هاست كه نبايد به هدر برود.  به گفته وي، مريم وطن‌پور، هومن رمضاني، امير عدل‌پرور، باقري، مينا شجاعيان و كوشا ساعي جزو بازيگران اين مجموعه عروسكي هستند.
 
 تهيه‌كننده «كارا و كوشا» درباره دكور برنامه‌اش گفت: يك ماه وقت صرف طراحي دكور برنامه "كارا و كوشا" شده است، همه تلاش‌مان را كرديم تا با طراحي فضايي بومي به بچه‌ها نشان بدهيم كه فرصت‌هاي كارآفريني دور از دسترس نيستند و كافي است با كند و كاوي ساده آن را كشف كنيم. ساخت دكور به سه هنرمند سپرده شده بود، اما 22 نفر در اجرا، يك نفر طراح، يك نقاش و يك ناظر آن را در 60 روز آماده كردند.
 
وي افزود: دكور اين برنامه دو طبقه است و از نماي بالايي براي بازديدهاي درون شهري استفاده خواهيم كرد. سعي مي كنيم نشان بدهيم اگر كسي نسبت به محيط اطرافش بي‌تفاوت باشد، چه تاثيري روي زاويه‌هاي بيروني شهر مي‌گذارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار