در واکنش به جدي بودن ايران براي مذاکره؛

نتانياهو: كاهش فشارها بر ايران به تكميل برنامه هسته‌اي اين كشور مي‌انجامد

بعد از اولين کنفرانس مطبوعاتي حجت الاسلام والمسلمين روحاني که در آن به موضوعات بسيار مهمي از جمله جدي بودن ايران براي پيگيري مذاکرات اشاره شد، بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي خواستار تشديد فشارهاي بين المللي عليه ايران شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از الميادين: "بنيامين نتانياهو" نخست وزير رژيم صهيونيستي در صفحه شخصي خود در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با تاكيد بر تدوام فشارها بر ايران در راستاي منع ايران در رسيدن به برنامه هسته‌اي نوشت: رئيس جمهور ايران گفت فشارها بر ايران هيچ نفعي نخواهد داشت كه اين درست نيست.

نتانياهو که از مدتي قبل به بي نتيجه بودن تحريم‌ها عليه ايران اذعان داشته  و از عدم افزايش فشارها به ايران نسبت به کشورهاي اروپايي گله مند است در ادامه با فراموش کردن ادعاهاي قبلي خود مدعي شد: تنها چيزي كه طي دو دهه اخير نفعي داشته است اقدام به فشار عليه ايران و چيزي كه امروز نفعي در پي خواهد داشت تشديد فشار عليه اين كشور است.

نخست وزير رژيم صهيونيستي در پايان لفاظي‌هاي خود نوشت: در صورتيكه فشارها بر اين ايران كاهش يابد، اين كشور مسير خود را در راه رسيدن به برنامه هسته‌اي تكميل مي‌كند.

اين در حالي است که از زمان به دست گرفتن زمام امور توسط دکتر روحاني ايران همچون گذشته به جدي بودن خود براي ادامه مذاکرات تاکيد کرده است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار