فردا؛

آغاز انتخاب رشته آزمون سراسری/ نرم افزار انتخاب رشته سازمان سنجش مطمئن ترین راهنما

انتخاب رشته آزمون سراسری 92 از فردا آغاز می شود و سازمان سنجش نرم افزار انتخاب رشته را بهترین راهنما برای انتخاب رشته داوطلبان معرفی کرده است.

 حسین توکلی، مشاوره عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از فردا از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می شود و تا 22 مرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلیه داوطلبان می توانند پس از دریافت دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر 150 کد رشته محل از میان کد رشته های انتخابی از بخش اول دفترچه انتخاب رشته اقدام و به ترتیب تقدم علاقه از 17 تا 22 مرداد در فرم الکترونیکی ثبت کنند.

 توکلی با اشاره به اینکه با نزدیک شدن به انتخاب رشته بازار انواع تبلیغات و نرم افزارهای اینترنتی برای انتخاب رشته داغ شده تصریح کرد: سازمان سنجش با تهیه نرم افزار انتخاب رشته تحصیلی که با توجه به اطلاعات کامل و جامع تهیه شده آن را بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده است و توصیه می شود چنانچه داوطلبان علاقه مند باشند با توجه به نمره علمی  اکتسابی آزمون سال 92 وضعیت خود را با داوطلب مشابه مقایسه کند، می تواند از این  اطلاعات که جامع و کامل است استفاده کند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار