انتخاب 20 كد رشته محل در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد

هر داوطلب در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي تواند بر اساس علاقه 20 رشته/محل را انتخاب كند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر به روابط عمومي مركز آزمون گفت: هر داوطلب در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي تواند بر اساس علاقه 20 رشته/محل را از يك مجموعه امتحاني انتخاب و در سايت ثبت نمايد.

دكتر اقبالي درخصوص نحوه گزينش افزود: نحوه گزينش علمي داوطلبان صرفاً براساس نمره كل در زير گروه متناسب با رشته انتخابي سنجيده مي شود، لذا انتخاب اول مزيت رقابتي براي داوطلبان ايجاد نخواهد كرد. رئيس مركز آزمون خاطرنشان كرد: 20 انتخاب هر داوطلب به طور همزمان مورد بررسي و ارزشيابي قرار مي گيرد و لذا براي انتخاب رشته امسال، رشته هاي ستاره دار وجود ندارد.

اقبالي در ادامه تأكيد كرد: داوطلبان فقط يكبار امكان انتخاب رشته در هر گروه آزمايشي و هر نظام آموزشي را دارند و چنانچه اين قاعده در هنگام ثبت نام مورد توجه قرار نگيرد، امكان ويرايش و انتخاب رشته مجدد وجود ندارد.

 مشاور رياست دانشگاه در ادامه گفت: داوطلباني كه باتوجه به ضوابط اعلام شده امكان برخورداري از شرايط سهميه بسيج فعال و همسر و فرزند جانباز 25% تا 49% را دارند، مي بايست در فرم انتخاب رشته نوع سهميه خود را لحاظ كنند، لازم به ذكر است كه ساير سهميه هاي رزمندگان و ايثارگران مطابق آنچه در كارنامه سازمان سنجش ثبت شده است ملاك عمل قرار خواهد گرفت.

 رئيس مركز آزمون در پايان توصيه كرد: داوطـلـبان مـي تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال يـا ابهـامـي بـه سـايت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه كنند و در قسمت پرسش و پاسخ سؤال خود را مطرح كنند و يا به آدرس الكترونيكي porsesh@azmoon.net ايميل خود را ارسال نمايند تا كارشناسان مركز در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار