از سوی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا؛

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور تشریح شد

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در ایام تعطیل آخر هفته را تشریح کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ سلبی در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: تردد انواع موتورسیکلت از ساعت 12 روز پنج شنبه 27 تیرماه تا ساعت 24 روز جمعه 28 تیرماه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 28 تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 18 تا 24 ، از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

سلبی تصریح کرد: در جاده هراز، تردد تمام کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 23 روز پنج شنبه 27 تیرماه و از ساعت6 تا 23 روز جمعه 28 تیرماه ممنوع است، تردد کلیه تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

وی در ادامه تأکید کرد: در جاده دماوند تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 23 روز جمعه مورخه 28 تیرماه از تهران به طرف قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

سلبی در پایان خاطرنشان کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای پنج شنبه و جمعه 27 و 28 تیرماه از محور زاهدان - زابل و بالعکس ممنوع است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار