عضو هیات مدیره انجمن داروسازان :

تغییر چند ماه یکبار مدیریت ها از مشکلات حوزه دارو

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان گفت : تغییر مدیریت ها که هر چند ماه یکبار بدون دلیل قانع کننده اتفاق می افتد از جمله مشکلات کنونی است .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران دکتر رهبر مژدهی آذر عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران اظهار کرد : علاوه بر تولید و توزیع کننده دارو ، مصرف کننده هم بایددر عرصه تولید و توزیع دارو، قاعده بازی را رعایت نماید.
 
وی افزود: حتی اگر وزارت بهداشت داروی مورد نیاز بیماران و حتی بیشتر از نیاز را تامین نماید ولی پزشکان و متولیان مصرف دارو ، از قاعده خاصی پیروی نکنند، وزارت بهداشت موفق نمی شود چرا که  تلاشها بی نتیجه خواهند بود.
 
عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران با اشاره به اینکه مصرف بی رویه و خودسرانه دارو یا تجویز بی رویه دارو از جمله مشکلاتی هستند که در وزارت بهداشت مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است یادآور شد : اصلاح قیمت دارو می تواند نقش موثری در کاهش مصرف بی رویه دارو داشته باشد .
 
عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران ادامه داد: اگر اصلاح قیمت های دارویی اتفاق نمی افتاد
کارخانجات توانایی نوسازی خود را از دست داده  وبا مشکلات ناشی از واقعی نبودن قیمت دارو مواجه می شدند.
 
وی در پایان با بیان اینکه اصلاح قیمت داروها آینده بسیار خوبی را از نظر کیفیت دارو و توسعه صنایع دارویی ایجاد می کند خاطرنشان کرد : تغییر مدیریت ها از دیگر مشکلات حوزه هستند که هر چندماه یک بار مدیران بدون دلیل قانع کننده تغییر میکنند که عدم ثبات تصمیم گیری ها را در پی داشته و مشکل افرین می شوند .
برچسب ها: دارو ، تغییرات ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار