مرور آراء و مواضع اصحاب فتنه:

گزارش ريشه‌ها و روند انحراف و خيانت فتنه‌گران/عبدالکريم سروش + فیلم و متن

سروش فکر مي‌کرد و شايد مطمئن بود که فتنه 88 بزرگ‌ترين و حتي آخرين فرصت براي به شکست کشاندن جمهوري اسلامي ايران و پيروزي غرب( آمريکا، انگليس، اسراييل،...) بر ملت ايران مي‌باشد و به همين دليل تمامي پل‌هاي پشت سرش را فرو مي‌ريزد و به‌صراحت از انديشه و ايدئولوژي و نظامي سياسي غرب در قالب ليبرال-دموکراسي سوکلار حمايت و به نظام جمهوري اسلامي ايران توهين مي‌کند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ فتنه 88 کودتاي نرم اما سنگين در قالب طراحي دقيق آمريکايي-انگليسي-اسراييلي بر ضد نظام بر آمده از انقلاب اسلامي مردم ايران بود.... کودتايي که مي‌بايستي نتايجي سهم‌گين‌تر از کودتاي 28 مرداد 32 در برداشته باشد... عبور از فتنه 88 و و کودتاي نرم دشمنان انقلاب اسلامي و اين گذرگاه بس‌دشوار ، بدون رهبري حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي ميسر نمي‌شد و اين رويداد تاريخي از مقاومت "امام و امت" در برابر خطرات به خودي خود و به روشني ، سفارش امام خميني(ره) مبني بر "پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيبي نرسد" را ثابت کرد.... و امروز در سال 1392 با پشت سر گذاشتن حماسه سياسي انتخابات‌هاي مجلس، رياست جمهوري يازدهم و شوراها، مردم‌سالاري اسلامي ايران قدرت‌مندانه‌‌تر از هميشه، سرافرازي مردم ايران در جهان را نمايان کرده است....

در اين نوشته به بررسي شخصيت و سرگذشت عبدالکريم سروش مي‌پردازيم. البته اين پژوهش در خصوص عده زيادي از هم‌پالگي‌هاي سروش صورت گرفته که در روزهاي آينده منتشر خواهد شد.


متن کامل خیانتهای عبداکریم سروش






انتهاي پيام/


برچسب ها: سروش ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۴ تير ۱۳۹۲
سروش غمگينانه غلام ابليس شده است واي بحالش .
Iran (Islamic Republic of)
طاها علوی
۱۶:۴۷ ۲۴ تير ۱۳۹۲
خداوند لعنت کند این قلندران تغافل را !
آخرین اخبار