براي تسهيل تامين كنندگان دارو صورت گرفت:

امضاي تفاهم نامه با سازمان‌هاي بيمه‌گر

با امضاي اين تفاهم نامه بيماران براي دريافت هزينه‌هاي خود دچار سرگرداني نخواهند شد.

دكتر رضا زاده معاون داروي سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از امضاي تفاهم نامه با سازما‌هاي بيمه‌گر خبر داد و گفت: براي تسهيل كار تامين دارو براي بيماران خاص و بيماران صعب العلاج با سازمان‌هاي بيمه‌گر تفاهم نامه‌اي را به امضا رسانديم كه در آن پولي كه به صورت يارانه شركت‌هاي دارويي و تامين كننده پرداخت مي‌شد با اين كار از طريق بيمه‌ها پرداخت كنيم.

وي اظهار داشت: با امضاي اين تفاهم نامه بيماران براي دريافت هزينه‌هاي خود دچار سرگرداني نمي‌شوند و هزينه‌ها به صورت متعادل و تعريف نشده خواهد بود.

وي در ادامه به مفاد اين تفاهم نامه اشاره كرد و گفت: برطبق اين تفاهم نامه كليه هزينه‌هاي بيماران خاص كه تعريف شده هستند مانند: بيماران تالاسمي، هموفيلي، پيوندي و بيماران متابوليك كه قبلا بيمه هزينه‌هاي آنها را پرداخت مي‌كرد به صورت ماهيانه به شركت‌هاي بيمه‌گر پرداخت مي‌كنيم و شركت‌هاي بيمه‌گر آنها را عينا به تامين كننده‌ها پرداخت مي‌كنند.

وي در پايان افزود: بيماران مي‌توانند با مراجعه به داروخانه‌ها و مراكز عرضه داروهاي مورد نياز خود را با همان مبالغي كه قبلا پرداخت مي‌كردند دريافت كنند./ع2

برچسب ها: دارو ، بیمار ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار