جواب رد مهدوی‌کیا به وزارت ورزش

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تکمیل مدارج مربیگری خود را به حضور در هیئت مدیره پرسپولیس ترجیح می‌دهم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از تسنیم، مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های لیگ دوازدهم پیرامون برنامه‌های آینده‌اش گفت: در حال حاضر در ایران هستم اما بطور یقین برای تکمیل مدارج مربیگری خود به آلمان خواهم رفت.

وی افزود: به دنبال برگزاری جشنواره‌ای برای کودکان 8 تا 12 سال در نیمه شهریور هستم تا بتوانم استعدادهای فوتبال ایران را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنم.

مهدوی‌کیا درباره احتمال حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: از وزارت ورزش برای این پیشنهاد تشکر می‌کنم اما من سابقه مدیریتی ندارم و فعلا ترجیح می‌دهم برنامه‌های مدنظر خود را پیش ببرم. تصور می‌کنم با فعالیت در کارهای پایه‌ای و انتقال تجربیاتم به نسل آینده فوتبال ایران خدمت بیشتری به فوتبال کشور کردم.

وی در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و من از کودکی پرسپولیسی بودم. این تیم را دوست دارم و همیشه تلاش می‌کنم تا بتوانم هر کمکی که از دستم بربیاید برای پرسپولیس انجام دهم.

مهدوی کیا درباره تماس با هاشمیان نیز گفت: من با وحید در تماس هستم و یک ماه پیش نیز در آلمان با او ملاقات داشتم.

وی درباره انتخابش به عنوان بازیکن اخلاق نیز گفت: همواره به مسائل اخلاقی توجه کردم و امیدوارم نام نیکی ازمن باقی بماند و بتوانم روی روحیات جوانان و نوجوانان تاثیرگذار باشم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار