مروری بر مهمترین اخبار "سیاسی" چهارشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: انتخابات 24 خرداد عدالت و امانت‌داری نظام را اثبات کرد ، مجامع بین‌المللی با استفاده از ابزارهای بازدارنده از تکرار جنایات آمریکا جلوگیری کنند ، وزارت آموزش و پرورش هيچگونه مسئوليتي در حادثه درياي خزر ندارد و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است:

رهبر معظم انقلاب: آمريکا حقاً "شيطان بزرگ" است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/12/1282529_882.jpg

عنوان «شيطان بزرگ» براى آمريكا، يك نام‏گذارى بى‌دليل نبود؛ بيشترين ترور شخصيتهاى مؤمن پاك‏دامن را در دنيا، دستگاه جاسوسى سياى آمريكا كرده است، بيشترين فروش اسلحه و سلاحهاى مرگ‏بار را در دنيا آمريكا كرده است. بيشترين چپاول و غارت را نسبت به ثروتهاى ملتها، آمريكا كرده است. اين‏ها شيطنت است؛ پس او حقّاً "شيطان بزرگ" است.

وزارت آموزش و پرورش هيچگونه مسئوليتي در حادثه درياي خزر ندارد
 رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به حادثه غرق شدن 6 نفر در درياي خزر، گفت: وزارت آموزش و پرورش هيچگونه مسئوليتي در حادثه درياي خزر ندارد.

حمله آمريكا به هواپيماي مسافري در ايران نقض آشكار تماميت ارضي است
 ماده ۲ منشور ملل متحد تمامي اعضا را از تهدید به زور یااستعمال زور علیه تمامیت ارضى یا استقلال سیاسى هر کشورى که با مقاصد ملل متحد مباینت داشته باشد، منع كرده است.

وزارت آموزش و پرورش هيچگونه مسئوليتي در حادثه درياي خزر ندارد
رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با اشاره به حادثه غرق شدن 6 نفر در درياي خزر، گفت: وزارت آموزش و پرورش هيچگونه مسئوليتي در حادثه درياي خزر ندارد.

امضاي تفاهم‌نامه همکاری میان کتابخانه مجلس و کتابخانه ملی
 توافقنامه همکاری و تعامل سازمانی به منظور همکاری در تبادل و اشتراک منابع اطلاعاتی میان دو نهاد کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به امضا رسید.

اساس قدرت ملي ما را مردم تشكيل مي‌دهند/ هيچ دولتي با مشكلات پيش‌روي دولت يازدهم مواجه نبوده است/ کار بررسی تشکیل کابینه را آغاز کرده‌ام

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/12/1284133_936.jpg

رئيس‌جمهور منتخب مردم گفت: مدتی است که با دوستانی بی‌ادعا، کار بررسی تشکیل کابینه را آغاز کرده و امیدوارم در مهلت مقرر شایسته‌ترین‌ها را بدون درنظر گرفتن ارتباطات حزبی معرفی کنم.

انتخابات 24 خرداد عدالت و امانت‌داری نظام را اثبات کرد
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، عدالت و امانت‌داری جمهوری اسلامی بیش از پیش اثبات و در داخل کشور باعث اعتماد‌سازی شد.

امريكا با ايجاد موج ايران هراسي در صدد فروش محصولات كارخانه‌هاي اسلحه سازي خود است
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: امريكا با ايجاد موج ايران هراسي در كشورهاي عربي منطقه در صدد فروش محصولات كارخانه‌هاي اسلحه سازي خود است تا بتواند با اين ترفند مشكلات مالي و اقتصادي خود را حل كند.

ادعای بی‌طرفی آمریکایی‌ها در جنگ ایران و عراق کذب است
 فرمانده قرارگاه پدافند خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به حمله آمریکایی‌ها به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵، گفت: هدف آمریکایی‌ها فشار بر ایران برای قبول قطعنامه ۵۹۸ بود.

مجامع بین‌المللی با استفاده از ابزارهای بازدارنده از تکرار جنایات آمریکا جلوگیری کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/12/1284847_676.jpg

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکا، اقدام مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از تکرار اقدامات و جنایات مشابه از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش با استفاده از ابزارهای بازدارنده را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار