رقيب انتخاباتي باراك اوباما فيلم‌ساز مذهبي مي‌شود

"ريك سانتوروم" رقيب قديمي اوباما كه كانديداي رياست‌جمهوري حزب جمهوريخواهان بود تهيه‌كننده فيلمهاي خانوادگي با درون مايه مذهبي مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از فيگارو؛ ريك سانتوروم كه در سال 2012 رقيب اوباما در انتخابات رياست جمهوري از حزب جمهوريخواهان بود قصد توليد فيلم خانوادگي با درون مايه مذهبي دارد او پس از سياست رو به عرصه هنر آروده است.
وي در سال 2012 به سود "ميت رامني" از رياست‌جمهوري كناره‌گيري كرد و پس از آن با گرايش به عرصه ساخت فيلمهاي تلويزيوني در پي آن است تا اين شكست سياسي را با قدرت نمايي در هنر بپوشاند.
ريك سانتوروم با اين انتخاب دست‌اندركاران صنعت سينما را غافلگير كرد همچنين مدير اجرايي استوديو "اكو لايت" در ساخت فيلم او را همراهي خواهد كرد.
وي بر اساس عقايد مذهبي‌اش كانديداي رياست‌جمهوري شده بود و حالا با همين ديدگاه تصميم به ساخت فيلم دارد.
به تازگي استوديو "اكو لايت" با در نظر گرفتن بودجه‌‌اي 20 ميليون دلاري براي ساخت فيلمهاي روز آمريكا با تهيه‌كنندگان همكاري دارد.
ريك سانتوروم مي‌گويد كه در پي جذب هنرمندان با استعداد براي حضور در فيلمهايش است و آروز مي‌كند كه فيلمهايش با كيفيت بالا ساخته شود.
اين سناتور با سابقه مي‌گويد ما مي‌خواهيم فيلمنامه‌نويس‌ها بازيگران و تهيه‌كنندگان مشهور و با استعدادي را در ساخت اين فيلم به همكاري دعوت كنيم.
گفتني است؛ اين فيلمها با درون مايه‌اي با موضوعات خانوادگي ، اجتماعي، مذهبي دارد و لوكيشن تعدادي از اين فيلمها در تپه‌‌اي هاليوود خواهد بود.
ريك سانتوروم قصد دارد فيلمهايش را با ديدي مثبت و بر پايه‌ي فضيلت‌هاي انساني بسازد و در آنها از نابهنجاري‌هاي چون خشونت و بددهني پرهيز كند.
سانتورم هم‌اكنون مشاجره قلمي وسيعي را عليه فيلمهاي هاليوودي بي‌محتواي خشن بازار پسند با حمايت مذهب و تمثيل‌هايي از اهميت اعتقاد به خدا در زندگي به راه انداخته است.
وي با ساخت اين فيلمها اين هدف را دنبال مي‌كند كه اعتقادات را در مردم افزايش دهد.
وي آرزو مي‌كند كه بتواند با بيان حكايات واقعي جايگاه اعتقادات مذهبي را در جامعه مشخص كند./ص

برچسب ها: هالیوود ، سینما ، فیلمساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار