ولاسکو: صربستان الگویی برای والیبال است / کولاکوویچ: ایران یکی از بهترین مربیان دنیا را دارد

تیم ملی والیبال ایران در روزهای 31 خرداد و دوم تیرماه در چارچوب بازی های هفته چهارم لیگ جهانی میزبان صربستان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران خواهد بود، صحبت های سرمربیان دو تیم را می خوانید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، "خولیو ولاسکو" در نشست خبری قبل از بازی با صربستان افزود: حضور در لیگ جهانی افتخار بزرگی برای ایران است. تیم ملی والیبال نخستین حضور خود در لیگ جهانی را تجربه می کند.

وی با بیان اینکه در گروه سختی قرار داریم، گفت: این موضوع را به خوبی می دانیم اما برای کسب تجربه قرار گرفتن در این گروه خیلی خوب است و چیزهای زیادی یادخواهم گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازی اول و دوم ایران در لیگ جهانی با روسیه قهرمان المپیک بود و بازی سوم و چهارم ما نیز با قهرمان اروپا است .صربستان الگوی والیبال در جهان است و بازی با این تیم برای پیشرفت والیبال ایران خوب است.

وی خاطر نشان کرد: امسال چند بازیکن جدید در ترکیب تیم صربستان حضور دارند که با استعداد هستند و این بازی برای هر دو تیم تجربه مفید خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد پیش بینی ولاسکو از بازی فردا با صربستان گفت: در مورد نتیجه نمی توان اظهار نظر کرد. ترسی برای پیش بینی ندارم، اما پیش بینی خیلی سخت است . تیم ملی والیبال ایران هیچ وقت برای شکست به مصاف تیمی نمی رود از سوی دیگر  نمی توانم بگویم می بریم.

ولاسکو تاکید کرد: می توانم قول بهترین عملکرد را بدهم و به هواداران و فدراسیون می گویم به والیبال ایران افتخار کنید زیرا بهترین بازیکنان را دارند.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه تکرار جمله "برای کسب تجربه در لیگ جهانی می رویم" و آیا این سخن در روحیه بازیکنان تاثیر منفی ندارد؟، گفت: اگر برای پیروزی وارد زمین نشوید، نمی توانید تجربه کسب کنید. بهترین کار این است که برای برد بروید اگر بردید که هیچ، اما اگر باختید باید نقاط ضعف را کشف کنید. در ایران خبرنگاران دوست دارند بشنوم که مربی چه چیزی را قول می دهد. اما من قولی نمی دهم.

وی در مورد رنگ آبی برای لباس دوم ایران در بازی با صربستان به شوخی گفت: در روسیه قرمز استفاده کردیم و باختیم و گفتم اگر آبی استفاده کنیم، شاید پیروز شویم.

سرمربی صربستان: ایران یکی از بهترین مربیان دنیا را دارد

"ايگور كولاكويچ" در نشست خبری قبل از بازی با ایران افزود: صربستان سال گذشته هم با ایران بازی داشت، برخی ست ها بردیم و برخی را باختیم.

وی تصریح کرد: به والیبال ایران احترام می گذرام چون خولیو ولاسکو یکی از بهترین مربی های دنیا هدایت این تیم را برعهده دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان در باره پیش بینی نتیجه بازی فردا نیز گفت: تلاش خودمان در دو بازی با ایران خواهیم کرد. بازی سختی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سئوالی در باره استفاده نکردن از پاس های سرعتی در بازی برابر روسیه، گفت: هر بازی تاکیتک خاص خود را دارد، شاید باید با روسیه متفاوت بازی کنیم اما در برابر ایران روش دیگری خواهیم داشت.

ایگور کولاکویچ در باره هدف تیم ملی والیبال صربستان در این دوره لیگ جهانی والیبال، گفت: مهمترین هدف صعود به دور نهایی رقابتها است که در کشور آرژانتین برگزار می شود.

تیم ملی والیبال ایران در روزهای 31 خرداد و دوم تیرماه در چارچوب بازی های هفته چهارم لیگ جهانی میزبان صربستان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران خواهد بود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار