بحث داغ انتخاباتی در میان سینماگران/ابهام بر سر اکران گذشته +تصاوير

سینمای ایران در این هفته درگیر بحث انتخاباتی از نگاه سینماگران و ابهامات اکران فیلم گذشته به کارگردانی اصغر فرهادی بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛  بحث انتخابات نیز در میان سینماگران داغ است به طوری هر یک اظهار نظرهایی در این باره داشته‌اند.








رضا میر کریمی گفت: به کاندیدایی رأی می‌دهم که نشانه‌های کافی از صداقت، تجربه، عقل و اعتدال داشته باشد.
 عزت‌الله انتظامی گفت: با هر شرایطی شده در انتخابات شرکت می‌کنم و به قول قدیمی‌ها به فرد اصلح رای می‌دهم. مجتبی راعی با دعوت از عموم مردم برای شرکت در انتخابات گفت: آدم به ملتی که می‌خواهد اختلافش را به جای چماق و بمب با رای حل کند افتخار می‌کند.
 امین حیایی، روناک یونسی، نیلوفر خوش خلق، سام درخشانی، همایون ارشادی، دانیال عبادی، بابک حمیدیان، مهدی سلوکی، احمدرضا درویش، بهاره رهنما و پولاد کیمیایی از جمله کسانی هستند که در انتخابات شرکت خواهند کرد و این موضوع را وظیفه ملی خود می‌دانند.
اعضای ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان از سوی سید احمد میرعلائی دبیر جشنواره معرفی شدند و براساس این گزارش؛ حسن نجاریان قائم مقام دبیر، جعفر گودرزی مدیریت امور اجرایی و مشاور دبیر و مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی، داریوش دامیار مشاور فرهنگی دبیر، منوچهر اعظمی مدیریت امور مالی و قرار دادهای، امیر اسفندیاری مدیریت بخش بین‌الملل، عزت‌اله علیزاده مدیریت امور سینماها، نمایش، آثار و پشتیبانی فنی، ناصر باکیده مدیریت دفتر جشنواره و امور استانها، نصرت‌اله تابش مدیریت امور انتشارات، محمدرضا میرانصاری مشاور اقتصادی دبیر و مدیر تبلیغات، محمد شفیعی سروستانی مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی، سیدعلی الفت مدیریت بخش جلوگاه امید(داوری سازمانها و نهادها) زهرا مصطفوی مدیریت تشریفات شده‌اند.




محمدعلی کشاورز، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون برای چندمین بار زیر تیغ جراحی می‌رود و قرار است پای محمد علی کشاورز پنج‌شنبه 23 خرداد ماه در بیمارستان آتیه تهران مجددا زیر تیغ جراحان قرار بگیرد.
سازمان سینمایی "سالتو" به کارگردانی علی رفیعی و تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری،"شرتی شپرتی" به کارگردانی و تهیه کنندگی نادره ترکمانی "یک داستان خانوادگی" به کارگردانی بهرام توکلی وتهیه کنندگی سعید ملکان، عصبانی نیستم" به کارگردانی و تهیه کنندگی رضا درمیشیان و"آی با کلاه" به کارگردانی مهدی فیوضی و تهیه کنندگی احمد کاوری/ مهدی فیوضی عناوین پروژ‌ه‌هایی است که از این شورا پروانه ساخت دریافت کرد.
 همچنین با صدور موافقت اصولی برای فیلمنامه تمشک به تهیه کنندگی و کارگردانی سامان سالور موافقت بعمل آمد.



قطعا فیلم "گذشته" اصغر فرهادی در هفته‌ی جاری اکران نخواهد شد به گفته محمدرضا فرجی مدیر کل عرضه و نمایش سازمان سینمایی وزارت ارشاد برای اکران هر فیلم طبیعتا رضایت مالک فیلم لازم است و آقای سرتیپی بدون آنکه اسنادی به ما ارائه دهند، درخواست اکران فیلم را مطرح کردند و ما هم در شورا فیلم را بازبینی و بلامانع بودن اکران را اعلام کردیم./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار