اذعان بي سابقه پاپ به وجود لابي همجنس باز در داخل واتيکان

رهبر کاتوليک هاي جهان در اظهاراتي غيرمنتظره و بي سابقه به وجود لابي هاي همجنس باز در داخل واتيکان اذعان کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان ؛ پاپ فرانسيس که به اظهارنظر هاي غيرمنتظره و تعريف مجدد نقش خود بعنوان رهبر کاتوليک هاي جهان شهرت دارد ، اين اظهارات را در ديدار با رهبران جوامع کاتوليک مطرح کرد. 

وي افزود ما در تلاشيم که براي اين مسئله کاري انجام دهيم .وي همچنين خاطر نشان کرد جرياني از فساد در بخش بروکراسي کليساي کاتوليک وجود داشته است .

باربي ناديو خبرنگار اين شبکه درگزارشي گفت موضوع لابي هاي همجنس بازي براي نخستين بار هنگام استعفاي پاپ بنديکت شانزدهم مطرح شد . وي درخصوص رسوايي خدمتکار مخصوصش که به جرم درز اطلاعات محکوم شد ، دستور تحقيقات ويژه صادر کرده بود. در آن زمان در گزارشي ادعا شده بود که در داخل کليساي کاتوليک لابي هاي همجنس باز وجود دارد که بخشي از فساد موجود در واتيکان محسوب مي شود.

اما پاپ فرانسيس در اقدامي بيسابقه به وجود لابي همجنس بازي در داخل واتيکان اذعان کرده است و اين حادثه از نيت رهبر کاتوليک هاي جهان براي يک روند پاکسازي و شفاف سازي در داخل کليساي کاتوليک خبر مي دهد .پاپ به دنبال ايجاد اصلاحات و تغييرات در بخش هايي از واتيکان است که دچار فساد به مدتهاي طولاني بوده اند.

برچسب ها: پاپ ، لابی ، واتیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار