پرورش نیروهای متخصص در حوزه مکاترونیک توسط "پارس خودرو"

شرکت پارس خودرو بیش از 630 نیروی متخصص را در حوزه مکاترونیک (ترکیبی از علوم برق، مکانیک و شبکه های صنعتی) در سال 1391 پرورش داده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، این شرکت با راه اندازی بزرگترین مرکز آموزشی تخصصی مکاترونیک و اتوماسیون صنعتی در کشور تاکنون توانسته نیروهایی متخصصی را در حوزه مکاترونیک از گروه خودروسازی سایپا و صنایع وابسته خودرو همچون شرکت سایپا، سایپا کاشان، سازه گستر سایپا، ایندامین سایپا، ژلاتین کپسول ایران، مهرصنعت و ... پرورش دهد.

بنابراین گزارش، در این گارگاه های آموزشی تعداد 50 عنوان دوره در حوزه اتوماسیون صنعتی برگزار شده و در پایان دوره های آموزشی شرکت پارس خودرو به تمامی فارغ التحصیلان، مدرک بین المللی شرکت معتبر فستو آلمان FESTO (شرکت سازنده قطعات پنوماتیک و هیدرولیک در دنیا) را به عنوان تنها نماینده رسمی این شرکت که استانداردهای آموزشی و تایید تجهیزات و توان آموزشی مدرسان خود را کسب کرده است، اهدا می کند.

گفتنی است؛ در این مرکز که مجهز به کارگاه های پیشرفته و تجهیزاتی از شرکت های فستو آلمان، امرون ژاپن و هیوندای کره جنوبی است، در زمینه های مختلف اتوماسیون صنعتی از جمله پنیوماتیک، هیدرولیک، زیمنس PLC ، امرون PLC و نرم افزارهای تخصصی، رباتیک، اتوماتیک، برق خودرو و جوشکاری به دانشجویان آموزش داده می شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار