برای نخستین بار توسط اتحادیه انجمن ها ی اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور برگزار می شود ؛

سلسله همایش های 50 سال بیداری

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:سلسله همایش های 50 سال بیداری به مناسب پنجاهمین سالگرد حماسه 15 خرداد توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ حامد علامتی در نشست مطبوعاتی صبح امروز که در دفتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان برگزار شد ،گفت: ضمن اشاره به برگزاری سلسله همایش های 50 سال بیداری گفت: در این برنامه ها که همزمان با رحلت امام خمینی آغاز و تا 15 خرداد سال آینده ادامه دارد از جمله مسابقات مسیر مطالعاتی  یک ساله از تاریخ انقلاب محوریت آشنایی با معمار شریف انقلاب و مسابقات داستان نویسی و نگارش رمان های دانش آموزی پیرامون رویداد های مهم پنجاهمین سال حماسه 15 خرداد با هدف انتقال مفاهیم و تجربیات به دانش آموزان و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با اهل قلم برگزار می شود.

وی افزود: مسابقات روایت تاریخ انقلاب سیره امام خمینی از زبان دانش آموزان و برگزاری اولین همایش نقش دانش آموزان جهان اسلام در بیداری اسلامی با حضور مهمانان ویژه از داخل و خارج کشور از دیگر برنامه ها می باشد.

وی گفت: همواره این دغدغه را داشتیم که چگونه با استفاده از فرصت ها آینده سازان این مرز و بوم را با اهداف انقلاب آشنا سازیم.

یکی از بهترین فرصت ها که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود همین پنجاهمین سالگرد نهضت 15 خرداد است که اینک به نسلی می رسد که وظیفه ساختن تمدنی نو و ویرانه های دیکتاتوری و وابستگی را دارد.

دبیر کل اتحادیه انجمن های دانش آموزی خاطر نشان کرد: تا پایان شهریور ماه برنامه های شهری و در سال تحصیلی جدید برنامه های مدرسه ی این همایش ها را در مقطع دبیرستان برگزار خواهد شد همچنین در نیمه اول تیر ماه برگزیدگان مدرسه انقلاب  را تقدیر خواهیم کرد./ف

 

برچسب ها: همایش ، بیداری ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار