ولايتي در نشست خبري:

بنده پرچم ائتلاف سه گانه را بلند کردم/ ائتلاف سه‌گانه يک گزينه نهايي دارد

عضو ائتلاف سه‌گانه گفت: بنده پرچم ائتلاف سه‌گانه را بلند کرده‌ام و اميدوارم بتوانيم در اين ائتلاف به نتايج خوبي برسانيم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران "علي‌اکبر ولايتي" کانديداي دوره يازدهم انتخابات رياست جمهوري در نشست خبري که در ستاد انتخابات وزارت کشور برگزار شد، گفت: کنترل تورم و گراني از مهمترين نکاتي است که در دولت يازدهم بايد در دستور کار قرار گيرد.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني براينکه تکليف ائتلاف سه گانه چه خواهد شد، اظهار داشت: در اين ائتلاف اعضا قرار گذاشته‌اند که يک نفر در نهايت به عنوان گزينه نهايي در انتخابات رياست جمهوري معرفي شود.

وي افزود: اعضاي ائتلاف سه گانه بر ميثاقي که بسته‌اند پايبند هستند و هيچ اختلافي بين آنها وجود ندارد.

کانديداي يازدهمين دوره رياست جمهوري گفت: هيچگونه اختلافي بين بنده و آقاي قاليباف در ائتلاف سه گانه وجود ندارد و اخبار منتشر شده در اينباره کذب است.

ولايتي تصريح کرد: صحنه انتخابات رياست جمهوري را به نفع هيچ کس حتي آقاي هاشمي ترک نخواهم کرد.

عضو ائلاف سه گانه افزود: در رابطه با مسائل سياست خارجي اعتقاد داريم که حرف و شعار نبايد تنها ملاک باشد بلکه بايد به صورت عملي در اين حوزه عمل کنيم.

وي تصريح کرد: در پرونده هسته‌اي بايد به از طريق ديپلماسي وارد عمل شويم که منافعمان به خوبي حفظ شود.

ولايتي با بيان اينکه بنده پرچم ائتلاف سه گانه را بلند کرده‌ام، خاطر نشان کرد: ما در اين ائتلاف قرار گذاشته ايم که کار را همانگونه شروع کرده ايم به پايان برسانيم و ان شاءالله بتوانيم در اين راستا با هدف همگرايي اصولگرايان گام خوبي برداريم.


انتهاي پيام/

برچسب ها: سه گانه ، ائتلاف ، عضو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار