قم/

حفظ عزت و استقلال ملت ایران در برابر تحریم و فشار

رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود فشارهای غرب و اعمال تحریم ها، ملت ایران را عزت و استقلال خود را با قدرت حفظ خواهد کرد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، رییس فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشارهای بین المللی و تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن هیچ گاه آقایی و عزت ما را نخواسته و دائما در صدد توطئه علیه کشور بوده که شاهد بودیم این فشارها و توطئه ها در سال گذشته به اوج خود رسید.
آشتیانی ادامه داد: دشمنان با حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه انتخابات متوجه خواهند شد که ملت بزرگ ایران، انقلاب خود را به این فشارها نخواهد فروخت و هرچه فشارها بیشتر شود ایستادگی و مقاومت مردم نیز بیشتر خواهد شد.
وی در ادامه تاکید کرد: حضور جدی، پرشور و پررنگ مردم در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری در واقع رای به ولایت فقیه و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی یکبار دیگر با درک موقعیت و حضور حماسی در صحنه انتخابات، علاوه بر اینکه در سرنوشت خود و کشور شرکت می کنند دشمنان ایران را نیز یکبار دیگر نا امید خواهند کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.