فلاحیان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

زیر نظر ولی فقیه انجام وظیفه می‌کنیم/قانون هدفمندسازی را اجرا خواهم کرد

کانديداي دور يازدهم رياست جمهوري گفت:در دولت من واردات مواد خام مشکلی ندارد،اما صادرات مواد خام ممنوع است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت آيت الله هاشمی که به منظور ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود،در جمع خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد.

 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در دولت شما زنان نقش خواهند داشت یا خیر؟ گفت:‌بله از تمام کسانی که شایسته باشند در کابینه استفاده خواهم کرد.  


وزیر دولت هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر آيت الله هاشمی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کند به نفع او کنار خواهید کشید؟ اظهار داشت:‌در رابطه با تمام کسانی که بخواهند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند؛گفته‌ام به نفع کسی کنار نمی‌روم واگر آيت الله هاشمی بخواهد بیاید،دیگر وقت گذشته است.  


 
فلاحیان در توضیح برنامه‌های خود به خبرنگاران گفت:‌شعار من "اسلام، پیشرفت،ایران قدرتمند" است و کنترل تورم،ایجاد اشتغال با گرایش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی،ایجاد دولتی براساس کار کارشناسی و کارآمد،دولت الکترونیک با گرایش صنعت به مافوق صنعت،توسعه روابط با کشورهای جهان به منظور توسعه صادرات و توسعه فرهنگ اسلامی،استفاده از فناوری‌های جدید،برنامه‌ریزی برای جوانان خصوصا برای اوقات فراغت آنها،ایجاد فرهنگسراهایی در راستای تقویت بنیان خانواده‌ها،کمک مالی به ازدواج جوانان،پایین آوردن سن ازدواج، سرمایه‌ گذاری در ابعاد اجتماعی جامعه و ... از جمله برنامه‌های دولت من خواهد بود.  


وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای اشتغال جوانان دارید؟ اظهار داشت:رفع مشکل بیکاری یکی از برنامه‌های کلان من است که از پیش برای آنها برنامه‌ریزی کرده‌ام.

 
وزیر اطلاعات دوران سازندگی درباره موضوع سیاست اقتصادی گفت:‌واردات مواد خام مشکلی نخواهد داشت؛ولی صادرات مواد خام ممنوع خواهد بود.

 
فلاحیان در پاسخ به پرسش باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه رابطه دولت شما با مقام معظم رهبری به چه صورتی است،تصریح کرد: مسلما طبق قانون اساسی ما زیر نظر ولی فقیه انجام وظیفه خواهیم کرد.  


وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه رابطه دولت شما با آمریکا به چه صورت خواهد بود،افزود: رابطه با آمریکا طبق سیاست‌های کلی نظام است و طبق فرمايشات مقام معظم رهبری اگر آمریکا زور نگوید و سیاست خود را تغییر دهد؛ ایجاد ارتباط در دستور کار خواهد بود.  


وزیر دولت آيت الله هاشمی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه رویکرد دولت شما راجع به اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها چیست، گفت:هدفمندی را اجرا می‌کنیم و اگر قیمت حامل های انرژی افزایش‌ یابد آن را افزایش می‌دهیم.  


 لازم به ذکر است؛ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سه‌شنبه (17 اردیبهشت‌ماه) آغاز و تا پایان روز یکشنبه (21 اردیبهشت‌ماه) ادامه خواهد داشت. 


انتهای پیام/  

برچسب ها: فلاحیان ، وزیر ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار