رويانيان:

کسب جام بدون اخلاق دو ريال هم نمي ارزد/ علي کريمي همچنان بازي مي کند/فقط من در ليست مازاد قرار دارم

مديرعامل باشگاه پرسپوليس امروز در خصوص مسائل و حواشي که پيرامون باشگاه پرسپوليس است، صحبت هايي را عنوان کرده که مي توانيد آنها را در زير بخوانيد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه ورزش و مردم عنوان کرد: ابتدا روز مادر را به همه مادران تبریک می‌گویم همچنين روز معلم را به همه معلمان تبریک عرض مي کنم چرا که آنها قشر زحمت کش جامعه هستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به کادر فنی و بازیکنان و خودتان چه نمره‌ای می‌دهید گفت: در مورد خودم که بايد مردم نمره بدهند اما به خودم نمره جالبي نمي دهم، به کادر فنی بخصوص يحيي گل محمدي نمره 19 می‌دهم و به بازیکنان نمره 16، من يحيي را خيلي قبول دارم نه به خاطر اینکه مازندرانی است بلکه به خاطر اینکه فردی با شخصیت است. همچنين از نظر تاکتيکي خيلي خوب عمل کرده و تيم را در يک سطح نگه داشته است .

وی در خصوص ارائه ليست مازاد از سوي سرمربي تيم پرسپوليس گفت: گل‌محمدی لیست مازاد را به من داده و سال آینده رويانيان از لیست حذف شده است و در پرسپوليس نيست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: حرف هاي زيادي پيرامون کريمي زده مي شود اما بايد بگويم که کریمی ستاره کم نظیری است و شايسته بهترين کارهاست؛ در ابتدای فصل با او که صحبت می‌کردم به من گفت تا 40 سالگی می‌توانم بازی کنم. معتقدم یکی از اسطوره‌های فوتبال ما کریمی است. او به عشق پرسپولیس و هواداران فکر می‌کند و به شخص خاصي فکر نمی‌کند. خیلی‌ها گفتند که کریمی فوتبالش تمام شده اما اصلا اینطور نیست.

رویانیان افزود: کریمی باید بماند زيرا او برای فوتبال ایران یک اسطوره مانند مهدوي کيا، علي دايي و پروين است.

رویانیان در مورد محمد قاضی گفت: قاضی بازیکن با اخلاقي است در بازی با ملوان عصبانی شد. به هر حال امسال فشار زیادی روی او بود و با توجه به آنکه فوروارد زیاد داشتیم و قاضي در ديدارهاي کمي به ميدان آمد، دلگیر شده بود. بازیکنان باید روی نیمکت نشستن را یاد بگیرند و نباید به این شیوه اعتراض کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن استقلال را دوست داری گفت: مهدی رحمتی را دوست دارم در بازی روز سه شنبه که استقلال با تیم العین امارات بازی داشت او تیم استقلال را نجات داد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص بازي خداحافظي مهدوي کيا قبل از فينال جام حذفي تصريح کرد: پیگیر بازی تدارکاتي با هامبورگ هستیم و با یک شرکت قرارداد بسته‌ایم. از همان ابتدا به گل محمدي گفته بودم که مهدوي کيا مي خواهد در فينال بازي کند، شايد در قالب یک تعویض انجام شود یا 5 دقیقه قبل از بازی دیدار خداحافظی برگزار می‌شود و پس از آن بازی مجددا از دقیقه يک آغاز می‌شود. البته هنوز چیزی قطعی نيست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بازنشستگي اش  گفت: بازنشسته شده‌ام اما می‌خواهند قبل از بازی با سپاهان اين چيزها را مطرح کنند تا به تیم پرسپولیس شوک وارد کنند. با دروازه‌بان و فورواردهای ما تماس گرفته‌اند و به آنها پیشنهاد داده‌اند البته فکر نمی‌کنم این تماس‌ها از سوی سپاهان باشد اما به نیلسون گفته‌اند ما 2 برابر رویانیان به تو پول می‌دهیم به اصفهان بيا. فکر نمي کنم یک جام انقدر ارزش داشته باشد که اين کارها صورت گيرد،  کسب جام بدون اخلاق دو ریال نمی‌ارزد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار