سفر به مالزی قطعی شد؛

نشان طلای آسیا بر سینه پروین

علی پروین سه شنبه شب به اتفاق دبیر کل فدراسیون فوتبال برای حضور در مزاسم ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا عازم مالزی خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، کنفدارسیون فوتبال آسیا در حاشیه برگزاری کنگره فوتبال آسیا از علی پروین ستاره اسبق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تجلیل و قدردانی خواهد کرد.

علی پروین عضو هیئت مدیره و رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس پس از گفتگو با مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است به خاطر حفظ منافع ملی در این مراسم حضور یابد. پروین سه شنبه شب عازم مالزی خواهد شد.

محمد رویانیان مدیر عمل باشگاه پرسپولیس به همین منظور عصر امروز با پروین گفتگویی تلفنی داشت و درباره سفر به مالزی با وی صحبت کرد تا از قطعی شدن سفر وی اطمینان خاطر پیدا کرده باشد.

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسییون فوتبال درباره تجلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا از علی پروین، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هر چهار سال یک بار از ستاره های فوتبال این قاره که سوابق درخشانی داشته و دوران قهرمانی‌شان از استمرا برخوردار بوده است، تجلیل و قدرادانی می کند و امسال هم قرار است جوایز ویژه ای به علی پروین همایون بهزادی و علی جباری اهدا شود.

کنفدراسیون فوتبال اسیا از کشور ایران این سه نفر را انتخاب کرد و قصد دارد از سال ها حضور درخشان و مستمر آنها در سطح اول فوتبال آسیا تقدیر و قدردانی کند.

این مراسم همزمان شده است با برگزاری کنگره کنفدراسین فوتبال آسیا. روز پنجشنبه مراسم کنگره برگزار خواهد شد و روز جمعه نیز علاوه بر ادامه موضوعات قابل بحث در کنگره از ستاره‌های فوتبال آسیا تجلبل و قدرانی می شود.

نبی تصریح کرد: به اتفاق آقای پروین سه شنبه شب عازم مالزی خواهیم شد و در مراسم کنگره و همچنین تجلیل از ستاره های فوتبال آسیا شرکت خواهیم کرد.

نبی درباره عدم حضور همایون بهزادی و علی جباری در این مراسم، گفت: این مراسم متعلق به کل فوتبال آسیا خواهد بود و برای حضور در این مراسم از آقای پروین دعوت به عمل آمده و جوایز و نشان های زرین اقایان بهزادی و جبازی به ما تحویل داده خواهد شد که فدراسیون فوتبال نیز در یکی از مناسبت های ویژه فوتبالی این نشان ها را به بهزادی و جباری تقدیم خواهد کرد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار