سرهنگ جوانمرد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران:

حمله سارقان به منازل در دهکده المپیک

سر کلانتر دوم پلیس پایتخت گفت: 5 سارق که با یک دستگاه خودروی سوناتا قصد سرقت از دهها خانه دهکده المپیک را داشتند شناسایی و به ضرب گلوله دستگیر شدند.

سرهنگ رضا جوانمرد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام چندی از شهروندان مبنی بر ولگردی خودروی سو‌ناتا و سر نشین آن که در حال زدن درب منازلشان بودند و قصد سرقت از خانه های مسکونی را داشتند بلافاصله ا‌کیپی از کلانتری 141 شهرک راه آهن به محل اعزام شد.
سر‌کلانتر دوم پلیس پایتخت ادامه داد: ماموران کلانتری با حضور در محل مشاهده کردند که 4 نفر پیاده در حال زدن زنگهای منا‌زلی هستند که ظاهرا خالی می باشد و یک از آنها در حال باز کردن و تخریب منازل است و یک نفر به عنوان راننده در حال حر کت است
این مقام انتظامی افزود: متهمان به محض مشاهده واحد گشت سوار خودرو سو‌ناتا شده و با حرکت دنده عقب متواری شدند و ماموران با مشاهده این وضعیت اقدام به تعقیب خو‌دروی سو‌ناتا کرده و خودرو نیز با تخریب چند خودروی دیگر در انتهای یک کوچه بن بست با جدول برخورد کرده و متوقف می شود.
وی اذعان داشت به دنبال این موضوع ، متهمان از خودرو پیاده و اقدام به فرار کردند و به دستور ایست واحد گشت و تیر هوایی نیز توجهی نداشتند.
تا در نهایت پلیس به سوی یکی از متهمان که راننده خودرو نیز بود شلیک کرده و ناحیه مچ پای راست را مورد اصابت گلوله قرار می دهد .
سرهنگ رضا جوانمرد در ادامه گفت: همچنین طی تعقیب و گریز یک از متهمان به هویت امین 22 ساله و نفر دیگر به هویت فرشید 24 ساله پس از تعقیب و گریز دستگیر شده و 2 نفر دیگر به همراه 2 عدد کیف کوله که ظاهرا حاوی اموال سرقتی بوده موفق به فرار شدند.
سرکلانتر دوم پلیس پایتخت ضمن اشاره به کشف سه عدد میله بزرگ جهت تخریب درب منازل و 5 تخته کارد و غمه و یک عدد سکه تمام بهار آزادی و2دستگاه گوشی موبایل  و 3 عدد کیف دستی از داخل خودروی متهمان، اظهار داشت: در این خصوص متهم تیر خورده به هویت رضا 35 ساله با مراجعه اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و 2 نفر دیگر جهت تکمیل پرونده و تحقیقات به کلانتری دلالت داده شدند و همچنین پلیس نیز از برخی از شهروندان برای تنظیم شکایت و گواه دعوت به همکاری کرد.
این مقام مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی به بزه خود اعتراف کرده و اظهار داشتند: که با یکدیگر چند روزی آشنا شدند و با یکدیگر نقشه سرقت از منازل را کشیدند.لازم به ذکر است پرونده توسط ماموران تخصصی و اطلاعات جهت تکمیل و دستگیری دو متهم فراری کماکان ادامه دارد./ف
برچسب ها: سرقت ، کلانتر ، متواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار