نگاهی به تقویم تاريخ در روزهاي پاياني سال؛

از تصادف علی‌ دایی تا درگیری رحمتی و قلعه‌نوعی

هرسال نزدیک به تعطیلات نوروز و یا در تطیلات آن اتفاقاتی می‌افتد که از خاطرات آن سال به شمار می‌آید و خواندن آن خالي از لطف نيست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هرسال نزدیک به تعطیلات نوروز و یا در تطیلات آن اتفاقاتی می‌افتد که از خاطرات آن سال به شمار می‌آید.

سال گذشته شاید مهمترین اتفاقی که نزدیک سال نو جامعه ورزش را درگیر خود کرد، تصادف شدید علی‌دایی بود.

در روزهای پایانی سال 90 بود که دایی بعد از قبول شکست مقابل تیم سپاهان اصفهان با خودروی شخصی خودش به تهران برمی‌گشت که دچار یک سانحه شدید رانندگی شد و به شدت صدمه دید.

در روز اول فروردین بعد از بازی که استقلال بدون گل با ازبک‌ها انجام دادند، سید مهدی رحمتی گلر آبی‌پوشان طی مصاحبه‌ای بیان کرد دیگر سر تمرین نمی‌روند. اگر چه رحمتی مسئله نقد نشدن چک را علت بر سر تمرین نرفتن بیان کرد اما موضوع از جای دیگری آب می‌خورد.

رحمتی طی صحبت‌های دیگر خود اظهار کرد که بعضی پیغام فرستاده‌اند که به استقلال برمی‌گردند و من باید این تیم را ترک کنم که استقلال مال همان آدم ها....

البته این مسائل و مشکلات چندی بعد حل شد، قلعه نوعی به استقلال بازگشت و رحمتی هم در این تیم ماندگار شد.

از دیگر حواشی جالب روزهای پایانی سال 90 می توان به این اتفاق اشاره کرد که باشگاه پرسپولیس پیراهن تاریخی ایمون زاید که با آن موفق به هت تریک در دربی شده بود را با قیمت 14 میلیون تومان به یک علاقمند پرسپولیس فروخت.

از دیگر اتفاق های مهم در آخرین روزهای سال 90 می توان به لیگ برتری شدن تیم آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد، این تیم با هدایت اکبر میثاقیان در میان شور و هیجان هواداران این تیم راه به لیگ برتر پیدا کرد.

از دیگر اتفاق های افتاده بعد از سال تحویل در فوتبال کشور که در میان رسانه ها نیز سر و صدای زیادی ايجاد کرده این بود که احمدرضا عابدزاده به همراه همسرش که قصد داشتند عازم آمریکا شوند تا تعطیلات را با پسرشان بگذارند با یک مشکل مواجه شدند، عابدزاده ممنوع الخروج شده بود و این اتفاق نیز با شکایت قدیمی پزشک ارتوپد معالج وی از مصاحبه تند عابدزاده بر علیه وي صورت گرفته بود.

همچنین رکورد بالای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها برای تماشای بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز از دیگر مواردی بود که دیده می شد.

اتفاق های زیادی در سال گذشته در فوتبال کشور اتفاق افتاده و این موارد تنها بخش کوچکی از اتفاق در آستانه سال 91 بود.

از اتفاقات روزهاي پاياني سال جاري نيز مي توان به حمله سارقان به علي دايي اشاره کرد که 27 اسفند به وقوع پيوست./آق

گزارش از اکبر باقري

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار