حدادعادل در دیدار اعضاي فراکسیون رهروان ولايت:

اگر رئیس‌جمهور شوم ذره‌ای از اصول انقلابی‌ام عقب‌نشینی نخواهم کرد

كانديداي احتمالي رياست جمهوري و عضو ائتلاف سه‌گانه پيشرفت گفت: اگر رئیس‌جمهور شوم ذره‌ای از اصول انقلابی‌ام عقب‌نشینی نخواهم کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت مجلس ایران، پس از دعوت فراکسیون رهروان مجلس شورای اسلامی از غلامعلي حدادعادل عضو ائتلاف پيشرفت و پذیرش وی این دیدار صبح امروز(سه‌شنبه) در فضایی صمیمی انجام شد.

در این جلسه که با حضور شورای مرکزی فراکسیون اصولگرايان رهروان ولايت برگزار می‌شد، حداد عادل ضمن تشریح برنامه‌های خود به پایبندی از ائتلاف سه‌گانه تاکید کرد .

وي گفت: مشکل امروز کشور استفاده از روشهای غلط است و این روشهاست که باید اصلاح شود، ما باید بازی در اقتصاد را تعدیل و به واقعیات علم اقتصاد اعتماد کنیم.

نماينده مردم تهران در مجلس در ادامه مقاومت اقتصادی و تغییر سبک زندگی را دو روی سکه دانست و افزود: تیم اقتصاد رئیس‌جمهور باید در سطوح مختلف اقتصاد متنوع و بدون وابستگی به جریانات سیاسی و پاک باشد.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم در ادامه سیاست خصمانه را در سطح بین‌الملل مردود دانست و گفت: در سیاست خارجی باید هوشمندانه رفتار کنیم و این به معنای کوتاه آمدن از اصول نیست و چنانچه بنده رئیس‌جمهور شوم ذره‌ای از اصول انقلابی ام عقب نشینی نخواهم کرد.

در ادامه جلسه حداد عادل به پرسشهای اعضای فراکسیون رهروان در زمینه های سیاسی – اقتصادی و فرهنگی پاسخ داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار