کاهش 50 درصدي تلفات جاني گودبرداري هاي ساختمان

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران، در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران گفت: از ابتداي اجراي نظارت بر گودبرداري هاي ساختمان، کاهش 50 درصدي تلفات جاني در اين بخش داشته ايم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ غفراني رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران، با بيان اينکه ساخت و ساز در کشور به عنوان سرمايه هاي ملي تلقي مي شود، گفت: منابع مالي و انساني بسياري درگير ساخت و ساز هستند که همين امر باعث مي شود که نگهداري و کاهش هزينه در آن رعايت شود.

وي در ادامه افزود: عقل و منطق در اين زمينه حکم مي کند که از ابزارهايي استفاده شود که زمينه را براي کاهش سرمايه هاي ملي فراهم کند که اين امر در کشورهاي پيشرفته مورد توجه قرار گرفته است.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران در ادامه يادآور شد: اقدامات موثري در رعايت قواعد مهندسي صورت گرفته تا منابع ملي در بخش ساختمان کشور حفظ شود.

غفراني در ادامه تصريح کرد: در سال 1374 مجلس قانون نظام مهندسي ساختمان استان تهران را تصويب کرد که در اين قوانين مصوب شده منافع افراد و منافع ملي مورد توجه بسيار قرار گرفته است.

وي با اشاره به اينکه قانون نظام مهندسي تاکنون خوب تدوين شده و مسائل کارشناسي در آن بسيار رعايت شده است، افزود: آئين نامه قانون نظام مهندسي بايد توسط وزارت راه و شهرسازي رعايت شود و پاسخگوي نياز جامعه مهندسان باشد.

وي در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص کاهش تلفات جاني ناشي از گودبرداري هاي ساختمان، گفت: از ابتداي امسال که ناظران مهندس و گودبرداري ها افزايش يافته، کاهش تلفات جاني بسياري داشته ايم.

وي در ادامه افزود: حضور مهندسان ناظر در گودبرداري هاي ساختمان، منجر به کاهش عوارض و تلفات جاني تا 50 درصد شده است.

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان تهران، در ادامه يادآور شد: امسال هيچ تلفات جاني از گودبرداري هاي اشتباه نداشته ايم./عب
برچسب ها: تلفات ، جانی ، گودبرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار