فقط قلعه نویی از من خوشش نمی آید!

هافبك كامروني صباي قم گفت: «قلعه‌نويي از بازي من خوشش نمي‌آيد. پيشنهاد زياد دارم و نگران نيستم كه از تيمي مثل استقلال با من مذاكره نشده است.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، ديويد ويكروم با درخشش مقطعي كه داشت توانست خودش را در تيررس اكثر باشگاه‌هاي ايراني قرار بدهد و به ادعاي خودش همين حالا چند مشتري دست به نقد دارد. اگرچه ويكروم در نيم‌فصل دوم تلاش مي‌كرد تا سرخپوش شود اما حالا هر باشگاهي كه مبلغ بالايي پيشنهاد بدهد، همان را انتخاب مي‌كند.




* از زماني كه يحيي گل‌محمدي سكان هدايت پرسپوليس را عهده‌دار شد صحبت از پرسپوليسي‌شدن تو به ميان آمد و حالا با نزديك شدن به پايان ليگ، اين اخبار بيشتر از گذشته به گوش مي‌رسد. آيا از سوي مديران اين باشگاه مذاكره‌اي با تو صورت گرفته است؟
- پرسپوليسي‌ها از همان نيم‌فصل دوم دنبال به خدمت گرفتنم بودند اما هيچ وقت به صورت جدي با من وارد مذاكره نشدند. چون با باشگاه صبا قرارداد داشتم. در حال حاضر هم مذاكراتي با من صورت گرفته است اما منتظرم ليگ به پايان برسد تا پس از آن بهترين تيم را انتخاب كنم.


* مثل اينكه پيشنهادات فراواني داري كه پيشنهاد پرسپوليسي‌ها در آن گم است؟
- مي‌توانم بگويم كه اكثر تيم‌هاي ايراني مرا مي‌خواهند و به همين دليل انتخاب تيم آينده‌ام را به پايان فصل موكول كردم تا به بهترين پيشنهادم پاسخ مثبت بدهم.


* پس اينطور نيست كه به خاطر رفتن به پرسپوليس، قيد ساير پيشنهاداتت را بزني؟
- نه، قطعا دوست دارم حضور در تيم بزرگ و پرطرفداري مثل پرسپوليس را تجربه كنم اما هر تيمي كه پول خوبي بدهد همان تيم را انتخاب مي‌كنم. اينطور نيست كه بخواهم به خاطر يك شخص خاص تيمي را انتخاب كنم.


* منظورت از اين شخص خاص يحيي گل‌محمدي است؟
- من صحبتم را به طور كلي عنوان كردم. آقاي يحيي در پيشرفتم خيلي تاثير داشتند و خيلي راحت زحمات ايشان را فراموش نمي‌كنم.


* اگر پرسپوليسي‌ها پيشنهاد مالي خوبي بدهند اما ديگر يحيي گل‌محمدي را به عنوان سرمربي در اختيار نداشته باشند پيشنهادشان را قبول مي‌كني؟
- گفتم كه هرجا كه پول خوبي بدهند، مي‌روم.


* از استقلال و قلعه‌نويي چطور، پيشنهادي داري؟
- نه، مثل اينكه آقاي قلعه‌نويي از بازي من خوش‌شان نمي‌آيد. پيشنهاد زياد دارم و نگران نيستم كه از تيمي مثل استقلال با من مذاكره نشده است.


* آيا به بازي در ليگي غير از ليگ ايران هم فكر مي‌كني؟
- فعلا كه هيچ پيشنهاد خارج از ليگ ايران به من نشده است. ضمن اينكه در شرايط كنوني ماندن در ليگ ايران به نفعم است چون هنوز جا براي پيشرفتم دارد. در اين مدت خيلي توانستم به پيشرفت برسم و در حال حاضر به بازي در ليگ ايران فكر مي‌كنم.


* يعني اگر پيشنهاد خارجي داشته باشي، قبول نمي‌كني؟
- احتمال اينكه بخواهم ليگ ايران را ترك كنم، بسيار ضعيف و كم است. هنوز به سطحي نرسيده‌ام كه در فوتبال ايران جايي براي پيشرفتم نداشته باشد. پس ترك ليگ اين كشور چندان به نفعم نيست. در اين مدت خيلي خوب توانسته‌ام خودم را با سطح فوتبال ايران وفق بدهم و به پيشرفت برسم و قطعا حاضر نمي‌شوم كه با ترك آن ريسك كنم.


* زمان حضور يحيي گل‌محمدي در صباي قم خيلي خوب بازي مي‌كردي اما پس از جدايي اين مربي دچار افت شدي، چرا؟
- پس از جدايي گل‌محمدي، بحث حضورم در پرسپوليس مطرح شد و خودم هم دوست داشتم كه در نيم‌فصل دوم به اين تيم بروم اما مرفاوي و مديران باشگاه مانع از اين انتقال شدند. از اين موضوع خيلي ناراحت و عصبي بودم و به همين دليل نمي‌توانستم در تمرينات آن‌طور كه بايد و شايد ظاهر شوم. مرفاوي هم گمان كرد كه كم‌كاري مي‌كنم و به همين دليل نيمكت‌نشينم كرد. تقصير خودم بود. نبايد هوايي مي‌شدم. به هر حال خوب يا بد گذشت و بايد فكر اين باشم تا فصل آينده فصلي رويايي را پشت سر بگذارم.
روزنامه گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.