افزايش 70 برابري قيمت مصالح ساختماني در بخش نازک کاري

دبير انجمن صنفي توليدکنندگان و فناوران صنعتي ساختمان، گفت: افزايش بي رويه مصالح ساختماني در بخش نازک کاري بي رويه تا 70 درصد بوده است.

جعفر قرائتي ستوده، در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه قيمت مصالح ساختماني در ايران بر اثر تورم انتظاري افزايش مي يابد، افزود: مصالح ساختماني به دليل واردات برخي از مواد اوليه با افزايش قيمت بي رويه روبرو شده است.
وي ادامه داد: قيمت بسياري از مصالح ساختماني در ايران، بدون ارتباط به بالارفتن قيمت ارز افزايش يافته است.
دبير انجمن صنفي توليدکنندگان و فناوران صنعتي ساختمان، با اشاره به اينکه قيمت مصالح ساختماني در بخش نازک کاري افزايش بي رويه داشته است، افزود: قيمت مصالح ساختماني از جمله آهن آلات و سيمان در طي چند ماه اخير، 2 تا 3 برابر شده است.
قرائتي ستوده در ادامه، تصريح کرد: در سال گذشته قيمت مصالح ساختماني افزايش 100 درصدي داشته است که با کنترل مسئولان قيمت آن تا حدودي کاهش يافت، اما با قيمت قبلي فاصله زيادي داشت.
وي در ادامه اظهار داشت: قيمت مصالح ساختماني در بخش نازک کاري از جمله شيرآلات، درب، کليد، پريز، سيم و پريز و کابل هاي سيم کشي افزايش زيادي در طي چند ماه اخير داشته است.
قرائتي ستوده، در ادامه خاطرنشان کرد: افزايش قيمت مصالح ساختماني در بخش نازک کاري بين 50 تا 70 در طي چند ماه اخير بوده است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار