14 و 15 اردیبهشت ماه ؛

دانشگاه امیرکبیر ميزبان نهمین دوره مسابقات ملی «پل هاي ماکارونی»

نهمین دوره مسابقات ملی «پل هاي ماکارونی» در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی را طي روزهاي 14 و 15 ارديبهشت ماه سال جاري در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران، هر ساله به همت دانشکده عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر مسابقات ملی خرپای ماکارونی در دو گرایش سازه‌های سبک و سنگین برگزار می‌شود که امسال گرایش زیبایی پل نیز به این مسابقات افزوده شده است.

بنابراين گزارش، افزایش روحیه همکاری میان دانشجویان، تبدیل دروس تئوری دانشجویان به موارد عملی و ایجاد روحیه رقابت سالم میان دانشجویان از جمله اهداف از برگزاری این مسابقات است که متقاضیان شرکت در نهمین دوره مسابقات ملی پل های ماکارونی تا دهم اردیبهشت ماه مهلت دارند در این مسابقات ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است، در این رقابت، تیم‌های شرکت کننده از دانشگاه‌های سراسر کشور باید با استفاده از ماکارونی و چسب، سازه‌هایی را طراحی کرده و بسازند که بتواند نیرویی چندین برابر وزن خود را تحمل کند.

گفتني است، نهمین دوره مسابقات ملی پل هاي ماکارونی در بخش دانش آموزی، 14 اردیبهشت ماه و مسابقات در بخش دانشجویی در روز 15 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود./س

برچسب ها: ماکارونی ، عمران ، امیر ، کبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار