حداد عادل در جمع خبرنگاران:

پیشنهاد تشکیل ائتلاف سه‌گانه اولين بار از سوي ولايتي مطرح شد

كانديداي دور يازدهم رياست جمهوري گفت:‌ تشکیل ائتلاف سه‌گانه اولين بار از سوي ولايتي مطرح شد كه رسانه‌ها عنوان آنرا 1+2 مطرح کردند و اين در حالي بود كه ما از اول سه نفر بودیم و این ائتلاف به نام ائتلاف سه‌گانه نامگذاري شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ غلامعلی حدادعادل عضو ائتلاف پيشرفت و كانديداي دور يازدهم رياست جمهوري ظهر امروز (شنبه) پس از نشست خبري و در جمع خبرنگاران درباره اختلاف نظر دولت فعلی با محمدباقر قالیباف گفت: اختلافات این دولت با قالیباف مفصل‌تر از این حرف‌ها است و نمی‌توان در فرصتی کوتاه درباره آن صحبت کرد.  
 
رئیس فراکسیون جمعیت اصولگرایان مجلس با اشاره به چگونگي تشكيل ائتلاف سه‌گانه ادامه داد: اولین بار علی‌اکبر ولایتی پیشنهاد تشکیل ائتلاف سه‌گانه را مطرح کرد و رسانه‌ها عنوان آنرا 1+2 مطرح کردند در صورتیکه ما از اول سه نفر بودیم و این ائتلاف به نام ائتلاف سه‌گانه نامگذاري شده است.  
 
وی همچنين درباره حضور مشایی در کنار رئیس‌جمهور اظهار داشت: مشایی همیشه در کنار احمدی‌نژاد بود ولی این روزها حضور پررنگ‌تری در کنار وی دارد.
 
حداد عادل درباره احتمال وقوع جنگ کره با بيان اينكه بعید می‌دانم که این اتفاق بیافتد، تصريح كرد:‌ایران خواهان صلح است،‌ ما مايل نيستيم که در مقطع زمانی فعلی جنگ دیگری در نقطه دیگر دنیا بوجود آید.  
انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار