سنندج/

شهید صیاد شیرازی سربازی راستین برای نظام و رهبری بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان شهید صیاد شیرازی را سربازی راستین برای نظام و رهبری خواند و از آن به عنوان الگویی برای نیروهای انقلاب اسلامی نام برد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، سردار محمدحسین رجبی اظهار کرد: شهید علی صیادشیرازی در عرصه دفاع مقدس مؤثر بود و در ساماندهی نیروهای ارتشی نقش مؤثری را ایفا کرد.
وی همچنین نقش این شهید والامقام در آرام‌سازی و استقرار امنیت در کردستانات را برجسته و بارز توصیف کرد و برخورداری وی از روحیه بسیجی و جهادی و دلسوزی وی برای نظام اسلامی را عامل برجستگی و تأثیرگذاری اقدامات شهید صیادشیرازی ذکر کرد.
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان یادآور شد: چنین افرادی که آرزوی شهادت را در سر می‌پروراندند به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و به آرزوی خویش رسیدند.
سردار رجبی تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی یکی از سرمایه‌های انقلاب و فردی بسیار آرام بود که در سخت‌ترین شرایط بحرانی نیز آرامش خاصی داشت.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان برقراری امنیت و تداوم و حفظ نظام اسلامی را ثمره و تلاش چنین افرادی در قالب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نیروهای مسلح نیز امروزه این افراد شاخص را الگوی خود قرار داده و با تمام توان از میهن اسلامی خویش دفاع می‌کنند.
وی در پایان گفت: عوامل ضدانقلاب برای خوش‌خدمتی به اربابان خویش نظام اسلامی و ملت ایران را از داشتن صیادهایی محروم کردند اما در حقیقت اکنون عموم نیروهای مسلح و به ویژه پاسداران سبزپوش همان روحیات دوران دفاع مقدس را حفظ کرده و اجازه هیچ نوع تعدی را به دشمن علیه کشورمان نخواهند داد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.