پربيننده ترين خبرهاي سال 91 (118)؛

سنگ قبر به اندازه‌ي پركاهي ضيا را در اجرا ناكام گذاشت/مشكلات برج آزادي به ويتامين 3 هم كشيده شد

خواندن متن روي سنگ قبر كه گوياي ناچيز بودن آنچه تقديم به آستان قدس الهي شده بود به اندازه پركاهي ضيا را در اجرا ناكام گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران، چهارشنبه 22 آذر يازدهمين قسمت از برنامه صبحگاهي ويتامين 3 با اجراي سيد علي ضيا در ساعات آغازين صبح مهمان خانه هاي مردم شد.
ضيا اينگونه برنامه يازدهم را آغاز كرد افرادي كه تنها به خاطر تماشاي برنامه ويتامين 3 از خواب بيدار مي شوند به واقع شايسته تقدير هستند در هنگام تلفظ كلمه شايسته زبان ضيا گرفت و در تفسير آن گفت من امروز زبانم مي گيرد سوتي مي دهم خوابم مي‌آيد و اعصاب ندارم.
در بخش تشريح خبرها گفته شد: وزير نيرو اعلام كرده صنعت آب و برق كشور از تحريم ها عبور كرده است و همچنين در خبر ديگر آمده بود كه پرسپوليس تنها تيم جهان است ضيا در تشريح اين خبر به بيان خود گفت: پرسپوليس يك مدير به نام علي پروين دارد و داراي دو سرمربي و 600 تا مربي است هر چند رويانيان به من پيشنهاد داد سرمربي پرسپوليس را به من داد ولي بدليل شرايط سخت نپذيرفتم حالا قرار است در سال آينده به عنوان مديرعامل پرسپوليس مشكلات را حل كنم.
و در ادامه مجري عنوان كرد: خيلي خوبه كه مردم تا اين حد از برنامه تعريف مي كنند من به واقع ذوق كردم و چقدر خوب است كه انسان ذوقش را با مردم در ميان بگذارد در بخش كارشناس دكتر ناصر رضايي پور كارشناس طب سنتي مهمان اين بخش از برنامه ويتامين 3 بود.
دكتر ناصر رضايي پور در خصوص خواب و تغذيه مناسب به گفتگو پرداخت.
مجري به آب پرتقال روي ميز اشاره كرد و اينكه تهيه كننده به من گفته اين آب پرتقال هاي مصنوعي را مي خوري بيمار شده و روي دستمان مي ماني.
ميترا حاجي مرادي كارشناس ماما به همراه همسر خود مرتضي منتي كارمند سازمان شيلات و فرامرز شيخي حكاك و سنگ قبر تراش مهمان برنامه امروز ويتامين 3 بودند.
هنگام صحبت با فرامرز شيخي سنگ قبر تراش و نشان دادن تصاوير عكس هاي سنگ قبر هنرمندان و شاعران و شهيدان روي سنگ قبر شهيدي اين جمله نوشته شده بود پر كاهي (مقدار ناچيزي) تقديم به آستان قدس الهي ضيا در خواندن اين جمله در تلفظ پركاهي آن را به اشتباه تحت عنوان نام خانوادگي شهيد خواند و در ادامه برنامه پس از تماس با كوشكي استاد دانشگاه و نشان دادن دوباره تصوير ضيا عنوان كرد ما از ديشب دوستان در خواندن نوشته روي سنگ قبر ناتوان بوديم و بعد  اشتباه خود را اصلاح كرد.
غلامحسين شاه علي رئيس مجموعه فزهنگي هنزي برج آزادي نيز مهمان تلفني برنامه بود و در خصوص مشكلات آب ريزي در پي برج آزادي كه ممكن است منجر به تخريب اين برج شود به گفتگو پرداخت.
گفتني است برنامه صبحگاهي ويتامين 3 با اجراي سيد علي ضيا و تهيه كنندگي علي زاهدي از شنبه تا پنج شنبه ساعت 7 تا 8:30 از شبكه سه سيما به روي آنتن مي رود./ي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار