عملکرد نيروي انتظامي در کنترل ترافيک و کاهش تصادفات ستودني است

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامي استان مازندران گفت:عملکرد نيروي انتظامي در کنترل ترافيک و کاهش حوادث رانندگي در چند سال اخير ستودني است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛حجت الاسلام والمسلمين"بهرامي"   تصريح کرد:هرچند سازمان هاي ديگر در ارائه خدمات به مسافران نوروزي نقش ايفا مي کنند، اما نقش بي بديل نيروي انتظامي در برقراري نظم وامنيت ترافيکي و انتظامي در جاي جاي اين کشور بر کسي پوشيده نيست.
 
بهرامي با اشاره به افزايش توليد خودرو و حجم سنگين ترافيک در محورهاي مواصلاتي استان ها در ايام تعطيلات نوروز و ايام  سال،عنوان داشت:نيروي انتظامي همه ساله نسبت به سال قبل در راستاي کنترل ترافيک و کاهش حوادث و سوانح رانندگي موفق عمل کرده است.
 
رئيس سازمان عقيدتي سياسي نيروي انتظامي کشور، کار نيروي انتظامي را مصداق  رواياتي همچون برآوردن حاجات مومنان و رفع مشکلات آنان، وارد کردن سرور و شادماني در قلب مومن، روح تعاون وهمکاري برشمرد.
 
وي خدمت به مردم را در راس همه عبادات دانست و افزود:خدمت در نيروي انتظامي جزء بهترين اعمال و عبادات است .
 
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با اشاره به درپيش بودن ايام فاطميه و تسليت سوگواري اين ايام به تشريح فضائل و زندگي پرخير وبرکت آن بانوي گرامي و اهميت خدمت به مردم در زندگي آن بزرگوار پرداخت.
 
وي کار فرهنگي و رفع شبهات فرهنگي وديني مردم را مهم دانست و افزود:حضرت زهرا(س) در زندگي روزمره خود با رفع شبهات ديني در پي ترويج فرهنگ ناب محمدي (ص) بود.
 
حجت الاسلام والمسلمين "بهرامي"در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نامگذاري سال جديد از سوي مقام معظم رهبري به سال "حماسه سياسي،حماسه اقتصادي"، مقاومت و ايستادگي در برابر مشکلات براي رسيدن به هدف را کار حماسي دانست.
 
وي به توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد وعنوان داشت:جمهوري اسلامي ايران به رهبري مقام عظماي ولايت و با بصيرت ملت بزرگ ايران همه توطئه ها را خنثي مي کند.
 
رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا تحريم هاي اقتصادي دشمنان را بي اثر دانست و افزود:دشمنان نظام نيز خود به اين امر اذعان دارند ./ل
برچسب ها: نیرو ، انتظامی ، کنترل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار