بسته نرم افزاري وي‍ژه رشته ي کامپيوتر + دانلود

دانشجويان رشته ي کامپيوتر مي توانيد بهترين منابع و نرم افزر هاي رشته ي کامپيوتر را در اينجا دريافت کنند.

به گزارش خبرنگار دريچه ي فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛‌ هديه ي نوروزي باشگاه خبرنگاران به شما مخاطبان گرامي اين خبرگزاري و علاقه مندان به فناوري اطلاعات ويژه برنامه ي صفر و يک است که از امشب هر شب تا پايان نوروز 92 پيشکش شما خواهد شد.
صفر و يک برنامه اي تخصصي مخصوص اساتيد ، دانشجويان و طلاب خواهد بود که در ان به بررسي بهترين منابع و نرم افزر هاي رشته ي ها ي مختلف مي پردازد ، اين برنامه از خبر  20 شبکه ي چهار پخش مي شود.



لازم به ذکر است شما بيننده ي گرامي مي توانيد با نظرات سازنده ي خود ما را در راهي که در پيش داريم راهنمايي و کمک کنيد ، کافي است در قسمت نظرات همين خبر پيشنهادات و انتقادات خود را وارد کنيد.
اولين برنامه از سلسه برنامه هاي صفر و يک به بررسي منابع و نرم افزار هاي رشته ي کامپيوتر مي پردازد.

کامپايلر هاي مجازي را برروي تلفن هوشمند خود بياوريد

مدتها است که تلفن هاي هوشمند تبديل به تنها وسيله ي هميشه همراه ما شده اند ، در مهماني ، تاکسي و يا هر جاي ديگر تلفن هايمان را همراه خود داريم.
حال که دانشجويان کامپيوتر به دنبال فرصتي براي پياده سازي کد هاي خود هستند و براي آنها تفاوتي نمي کند که در چه مکاني قرار دارند ، چه خوب است که ايده هاي خود را در  دستگاه هايي هوشمند خود پياده سازي کنند و حتي آنها را مورد آزمايش قرار دهند ...

براي مشاهده ي لينک دانلود و نمايه هاي بيشتر از خبر اينجا کليک کنيد


سايت www.aghazeh.com

شايد  پيداکردن جزوه ، فيلم هاي آموزشي و مرجع براي يک رشته ي دانشگاهي براي خيلي از دانشجوها دشوار باشه ، سايت آغازه بسياري از مشکلات دانشجويان نرم افزار را برطرف کرده است.
اين سايت داراي حجم انبوهي از جزوات فارسي رشته ي کامپيوتر است ، علاوه بر اين داشتن فيلم هاي اموزشي مفيد و منابع ارشد از ديگر ويژگي هاي اين سايت مي باشد.

براي ورود به درگاه اغازه اينجا کليک کنيد


سايت stackoverflow.com



انجمني قوي براي طرح مشکلات برنامه نويسي ، شايد بهترين تعريف براي stackoverflow.com باشد ، در صورتي که زبان اينگليسي براي شما دشوار نيست stackoverflow.com  بهترين گزينه براي طرح سوالت و مشکلات برنامه نويسي شما است.

براي ورود به درگاه stackoverflow اينجا کليک کنيد

سايت barnamenevis.org



داشتن انجمن هاي فارسي زبان براي طرح سوالات برنامه نويسي از جمله وي‍ژگي هاي اين سايت است ، با هر زبان برنامه نويسي که کار مي کنيد ، مي توانيد مشکلات خود را در اين سايت مطرح و دقيق ترين پاسخ ها را دريافت کنيد .

براي ورود به درگاه barnamenevis اينجا کليک کنيد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۹ مهر ۱۳۹۵
سلام ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۴
عالییییییییی بود. آقا این سایت w3-farsi.com هم خوبه به کاربراتون معرفیش کنید در مورد سی شارپه
Iran (Islamic Republic of)
علی ساده
۱۱:۴۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۲
عالی ..............................دمتون گرم اگه یک نرم افزار بزارید که سایت های جالبو معرفی کنه. به خاطر زحمتتاتون ممنونم
آخرین اخبار