کرکری خواندن یک پرسپولیسی و استقلالی برای هم تا شوخی با پراید "سام درخشانی"

سام درخشانی در لحظه ی تحویل سال شروع به کرکری خواندن تا شوخی با پراید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ روز گذشته در برنامه تحویل سال با اجراي "سید علی ضیاء"، "سام درخشانی" گفت: پرسپولیس در جدال پایین جدولی ها در تلاش برای رهایی یافتن از سقوط به دسته دوم است و استقلال به امید خدا قهرمان این فصل در لیگ برتر خواهد بود.


وی پس از حضور مادرش در برنامه عنوان کرد: مادرم برای هنرپیشه شدن من نذر کرده است و بعد از صحبت مادرش درخصوص آستن بالا زدن براي پسرش؛  "سام درخشانی" اظهار داشت: مادر این تصمیم را در تنهایی گرفته اند و من از آن بی اطلاعم.
درخشانی بیان کرد: درسال 92 آرزوی سلامتی خود و خانواده را از خداوند خسوارم و سیمرغ گرفتن جز آروزهای عیدم نیست و در اوایل دهه‌ی اول بازیگری هستم و درادامه را حتما آن را کسب خواهم کرد و بعد از کسب سیمرغ همه را برای شام به شرط دادن پراید به عنوان جایزه نقدی خانه ی مان دعوت می کنم.
پس از تعریف های مادر "سام درخشانی" از پسرش و از اینکه در بچگی هیچ گونه شیطنتی نداشته این بازیگر گفت: به مادر گفته ام اگر از من تعریف کنی یک سکه بهتان می دهم.
درخشانی اظهار داشت: سریال نابرده رنج یک نقطه ی عطفی در کارنامه ی بازیگری من بود و یک نقش جدید، نوشته ی خوب و کارگردانی خوبی داشت و با دید باز به دلیل رفاقت قدیمی بازی در کنار وی بسیار جذاب بود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار