یاسوج/

همایش نانوتكنولوژی در دانشگاه یاسوج پایان یافت

همایش دو روزه نانوتكنولوژی با حضور استادان، محققان و پژوهشگران برتر دانشگاه های كشور و جمعی از دانشجویان مرتبط با این رشته در دانشگاه یاسوج به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، مدیر مركز رشد و كارآفرینی دانشگاه یاسوج در آیین اختتامیه این همایش، گفت: استادان و محققان شركت كننده در این همایش نسبت به آخرین پیشرفت های علمی این رشته و چگونگی ساخت و كاربردهای مختلف آن بحث و تبادل نظر كردند.
دكتر 'شیروان قرائتی' افزود: ساخت نانو مواد، كاربرد نانو در كشاورزی و محیط زیست و فنی و مهندسی (كامپوزیت ها) از جمله مباحث و موضوعاتی بود كه استادان و پژوهشگران در مورد آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند.
وی مهمترین هدف برگزاری این همایش را آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان رشته های مختلف با ساخت و كاربرد نانو و تقویت روحیه كارآفرینی در آنها برای فتح قله های علمی و تكنولوژی روز دنیا اعلام كرد.
قرائتی ارایه تبادلات و تجربیات علمی دانشجویان، استادان و محققان دانشگاهی را از سایر اهداف برگزاری این همایش دانست و بیان كرد: چنین كنفرانس هایی زمینه را برای مطالعات بیشتر دانشجویان و انتقال تجربیات علمی استادان در زمینه نانوتكنولوژی فراهم خواهد كرد.
وی اظهار كرد: این همایش با همكاری ستاد نانوفناوری معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری و انجمن های علمی دانشگاه یاسوج برگزار شد.
قرائتی عنوان كرد: دانشگاه یاسوج از ایده های نو، كارآفرینی و اختراعات پژوهشگران و دانشجویان در حوزه های مختلف استقبال و حمایت می كند./س
برچسب ها: همایش ، نانو ، تکنولوژی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.