سعید جابری انصاری خبر داد:

جمع آوری 27500 حلقه لوح فشرده غیرمجاز

در ادامه روند بازرسی های انجام پذیرفته از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان ها تعداد 27500 حلقه لوح های فشرده غیرمجاز جمع آوری گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ جابری انصاری گفت: در ادامه روند بازرسی های انجام پذیرفته از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی از شهرستان های کرج، تهران، ورامین و قرچک از توابع استان های البرز و تهران با همکاری بسیار خوب و مقتدرانه عزیزانمان در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان ها تعداد 27500 حلقه لوح های فشرده غیرمجاز شامل تعداد زیادی کپی فیلم های ایرانی( گواهینامه، کلاه قرمزی – بچه ننه، جرم، کیمیا و خاک، ویلای من، گلچهره، خوابم می آید، جعبه موسیقی، نارنجی پوش، تنها تر از من، انسانها)، موسیقی و بازی های رایانه ای ممنوعه و غیرمجاز جمع آوری گردید.
انصاری اظهار داشت: حفظ باورها و ارزشهای دینی و اسلامی در سرلوحه کارهای ماست چرا که اینگونه محصولات ضد فرهنگی در تغییر سبک زندگی موثربوده و امنیت سرمایه گذاری در بخش های مختلف فرهنگی را مخدوش می کند. و بنابراین توجه والدین به این موضوعات می بایست بیش از پیش باشد. البته پرداختن به این موضوعات در آموزش و پرورش که نقش اساسی در حوزه تعلیم و تربیت دارد می تواند گام موثری در امر پیشگیری باشد.
وی اذعان داشت: همانگونه که مردم عزیزمان اذعان دارند، این اقدامات بازدارنده خود نوعی حمایت از صنایع فرهنگی بومی و موجب رشد و بالندگی فرهنگ اسلامی، ایرانی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.
جابری انصاری اضافه کرد: شماره تلفن 42991 ضمن پاسخگویی به مردم عزیز، آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص عرضه غیرمجاز محصولات فرهنگی می باشد.
همچنین ایشان افزود به جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم عزیز ایران اسلامی در خصوص عملکرد ستاد و فرهنگ سازی در این زمینه ایشان می توانند به آدرس www.hsetad.ir  و یا از طریق قسمت پیوندهای سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این ستاد مراجعه فرمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار