لرستان/

پیشرفت‌های امروز کشور مدیون خون شهدا است

معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: شهدا با نثار جان خود به ایران اسلامی عزت و افتخار دادند و پیشرفت‌های امروز کشور مدیون خون شهدا است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی آشتاب در مراسم تجلیل از خانواده شهیدان بخشی زاده با بیان اینکه شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند و از درجات والایی برخوردارند، گفت: شهدا و خانواده‌هایشان با خدا معامله کردند و در حقیقت نیازی به تجلیل ما ندارند.

 معاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: باید یاد و خاطره شهدا گرامی‌داشته شود و مشکلات خانواده‌های آنها رفع شود.

در ادامه دبیر جامعه اسلامی کارگران لرستان نیز در این مراسم با اشاره به بیانات امام راحل مبنی بر اینکه خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدا کار اندکی در مقابل رشادت‌های بی‌بدیل شهدا است.

محمدحسن موسیوند با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدا در حقیقت فرصتی برای تجدید پیمان با اهداف و آرمان‌های والای شهدا است، گفت: ما با تجلیل از شهدا تلاش می‌کنیم، تا دین خود را به شهدا و خانواده‌هایشان ادا کنیم.

طی مراسمی جامعه اسلامی کارگران لرستان از خانواده شهیدان بخشی‌زاده تجلیل به عمل آورد.

این مراسم با حضور جمعی از اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران لرستان در منزل خانواده این شهیدان با اهدا لوح تقدیر از مقام شامخ دو شهید برادران بخشی زاده تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است، شهید سپهدار بخشی زاده در منطقه موسیان ایلام در سال 1365 و شهید داوود بخشی‌زاده در منطقه زیوه ارومیه (درگیری با اشرار) به درجه رفیع شهادت نایل آمدند./ج1

برچسب ها: شهدا ، کارگر ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.