دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی،هنری خبر داد:

کشف 30 هزارلوح فشرده غیرمجاز در استان البرز و تهران/پلمپ استودیو غیر مجازصدا در تهران با همکاری پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ

جابري انصاري گفت: این استودیو در قالب یک موسسه فرهنگی چند منظوره در شرق تهران در یک مجتمع مسکونی بدون مجوز فعالیت می كرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سعیدجابری انصاری دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی،هنری وزارت ارشاد گفت: این استودیو در قالب یک موسسه فرهنگی چند منظوره در شرق تهران در یک مجتمع مسکونی بدون مجوز فعالیت می كرد.

وي افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ایجاد بستر لازم و تسریع در دادن مجوز برای استودی های ضبط موسیقی از سوی اداره کل موسیقی تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده تلاش می نماید در حمایت از همه فعالان و سرمایه گزاران این حوزه گام های اساسی بردارد.

جابري انصاري یادآور شد: با همکاری خوب فرماندهان محترم انتظامی استان های تهران و البرز و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا طی روز گذشته تعداد 30هزار عدد لوح فشرده غیر مجاز در شهرهای تهران و کرج که شامل کپی فیلم های ایرانی و دو بازی غیر اخلاقی GTA و SIMS بود جمع آوری و به متخلفین تذکر و واحدهای صنفی مرتبط پلمپ شدند.

وي همکاری دو جانبه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی محترم انتظامی را نشانه عمق اعتقادات قلبی و ولایتمدارانه مسئولین امر در پاسداشت ارزشها و دفاع همه جانبه در برابر جنگ نرم دشمنان انقلاب دانست و اذعان داشت" بر دستان همه حافظان امنیت و آسایش این مرز و بوم بوسه می زنم.
جابري انصاری ادامه داد: امروز در حوزه کتاب رصدها در میدان انقلاب آغاز و با دستفروشان این حوزه نیز برخوردهای قانونی انجام خواهد پذیرفت و از افرادی که حقوق مالکیت مادی و معنوی آنها در حوزه کتاب تضییع شده است، می خواهم شکایات خود را به این ستاد اعلام دارند.

درضمن مردم عزیز نیز می توانند گزارشات خود را به شماره پنج رقمی42991 اعلام نمایند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار