در جمع خبرنگاران دومین جشنواره تلویزیونی جام جم عنوان شد؛

تقدیر از محمد علی کشاورز و بیگلری پور در دومین جشنواره جام جم

دومین جشنواره تلویزیونی جام جم از هنرمندان بزرگ عرصه بازیگری و خانواده های شهدا تقدیر به عمل می آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران، مهدی فرجي دبیر دومین جشنواره تلویزیونی جام جم در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه روند داوری به خوبی پیش رفته و امروز 5 بهمن سال جاری آخرین جلسه داوری ها برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: دو بخش از برگزیدگان معلوم شده و امروز 5 بهمن نامزدهای رسمی معرفی می شوند.
 
همچنین "سعید مقیسه" دبیر بخش مسابقات گفت: در خصوص بخش مسابقات ما از سال 1383 تا به امروز همه آن ها را مورد ارزیابی قرار داده ایم و 120 عنوان مسابقه طی این 8 سال را به دبیر خانه فرستاده و مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفته است.
 
وی افزود: مسابقات در دو قالب حضور و تلفنی و در بعضی از بخش ها به صورت پیامکی و غیر حضوری بوده است.
 
مقیسه تصریح کرد: 42 عنوان مسابقه به صورت حضوری و 180 عنوان به صورت غیر حضوری به دست ما رسیده که به 5 اثر برگزیده جوایزی اعطا می شود.
دبیر بخش مسابقات با اشاره به موضوعات عنوان شده برای داوری، ابراز داشت: در این بخش به بهترین دکور، گرافیک، مجری، پژوهش و خلاقیت جوایزی اعطا می شود.
 
وی در خصوص اعضای هیات داوران تصریح کرد: مجید مروت پور، نورالدین سبحانی، جمشید کلانتری، علیرضا غفاری، علی اکبر محمودی مهریزی، محمد احسانی زاده و دکتر پور حسین جزء داوران این بخش هستند.
 
مقیسه با اشاره به اهداف این بخش اظهار داشت: استحکام محتوای برنامه، میزان انتقال مفاهیم، طراحی مناسب پرسش ها، میزان خلاقیت در طراحی کلی، ضرب آهنگ مناسب برنامه و جذابیت آن ها، رعایت انصاف و عدالت و منطقی بودن طراح و توانمندی مجریان جزء اهداف این بخش هستند.
 
همچنین "زین العابدین" دبیر بخش سریال های طنز جشنواره گفت: 28 اثر از 5 شبکه سیما توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفته است و سقف رسیدن هر اثر از هر شبکه 6 عنوان بوده است و در مجموع 28 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.
 
مدیر شبکه 3 سیما با اشاره به بخش هایی که با یکدیگر در رقابت هستند، گفت: بهترین کارگردان، فیلمنامه، سریال و بهترین بازیگر نقش زن و مرد و در کنار آن نقش های مکمل زن و مرد، تدوین موسیقی و دستاورد های فنی از قسمت های بخش جایزه هستند.
 
وی با اشاره به تیم داوران اظهار داشت: مرضیه برومند، امیر بکان، بیژن بیرنگ، یداله صمدی، شهرام شکیبا، مسعود نقاش زاده، جزء هیات داوران بخش سریال های طنز هستند.
 
همچنین اسلامی مهر دبیر بخش فیلم های تلویزیونی گفت: خوشبختانه بخش فیلم های تلویزیونی در این چند ساله اخیر رشد قابل توجهی داشته است.
 
وی با اشاره به تیم داوران افزود: احمد رضا معتمدی، سید ضیاء الدین دری، رویا تیموریان، مسعود رایگان، مجید انتظامی و شهره لرستانی جزء هیات داوران بخش فیلم های تلویزیونی هستند.
 
اسلامی مهر در خصوص بخش جوایز ابزار داشت: بخش های کارگردانی، فیلمنامه، بخش بهترین بازیگر زن و مرد و نیز بهترین فیلم به جوایزی دست می یابند.
 
همچنین بخشی زاده دبیر بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: آثار کودک در دو بخش ترکیبی و عروسکی مورد ارزیابی قرار می گیرند که در مجموع 100 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که به 15 اثر جوایزی اهدا می شود.
 
وی با اشاره به بخش هایی که شامل جوایز شده، اظهار داشت: بهترین اجرا، بهترین نویسندگی، صدا پیشگی، عروسک گردانی، موسیقی ، تیتراژ، دکور، کارگردانی جوایزی اهدا می شود.
 
بخشی زاده در خصوص نام اعضای هیات داوران گفت: میرکیانی، اعلایی، حاتمی، حبیبی، پوران درخشنده، ابراهیم فروزش، محمد میرزمانی، چینی فروشان و مجید نیکخواه آزاد جزء هیات داوران بخش کودک هستند./ي2
 
گفتنی است، در این مراسم از خوانده های شهدا، خبرنگاران برجسته و پیشکسوتان عرصه بازیگری چون محمد علی کشاورز و بیگلری تقدیر می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.