در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم عنوان شد:

دارابی:دومین جشنواره جام جم باید صادرکننده پبام معنوی انقلاب باشد/رونمایی از تمبر دومین جشنواره جام جم

دومین جشنواره جام جم باید صادرکننده پیام معنوی انقلاب و همبستگی بیشتر ما باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران، آیین افتتاحیه دومین جشنواره تلویزیونی جام جم امشب با حضور علی دارابی معاون سیما، مهدی فرجی دبیر جشنواره و مدیران شبکه های تلویزیونی و جمعی از هنرمندان کشورمان در سالن آمفی تئاتر سیما برگزار شد.
در این مراسم، علی دارابی معاون سیما ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد رسول اکرم(ص) و تشکر از همه هنرمندان گفت: جلسه امروز یک مراسم نمادین نیست و می خواهیم با صدای بلند بگوییم که همه با هم برای ایجاد امید، شادی، نشاط، وحدت ملی، پیشرفت و آبادی کشور و ایستادگی در برابر دشمنان نظام با یکدیگر متحد بوده و دست به ساخت آثار فاخرتری بزنیم.

وی ادامه داد: ما هر یک سهم خود را در این جشنواره پیدا می کنی و این توفیق در سایه همکاری هنرمندان با تولید آثار فاخر حاصل می شود و باید سرلوحه همه کارها قرار بگیرد.

دارابی با اشاره به نیاز برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره فرصت رقابت سالم و سازنده میان شبکه های تلویزیونی را ایجاد می کند و به زودی " شبکه تماشا" و " سلامت" به صورت رسمی افتتاح می شوند.

معاون سیما اظهار داشت: با "تماشا" صاحب 20 شبکه تلویزیونی می شویم و 10 شبکه دیگر را در راه داریم که مستلزم طی کردن مراحل اداری هستند.

وی افزود: اصلی ترین ماموریت هر شبکه تخصصی بودن آن است که رقابت سالم و سازنده میان برنامه سازان، هنرمندان و تولید کنتدگان آثار تلویزیونی و تقدیر از برگزیدگان جزء اهداف برتر ما است.

دارابی تصریح کرد: شناسایی و کشف استعداد های جدید و جوان، فراهم سازی زمینه ظهور استعداد ها از اهداف دومین جشنواره تلویزیونی جام جم است.

وی با اشاره به بخش مسابقات گفت: سال گذشته بخش های "پویا نمایی" مستند و فیلم های تلویزیونی را داشتیم و امثال با اضافه شدن بخش مسابقات و فیلم های کمدی و برنامه های کودک و نوجوان در دو حوزه ترکیبی و عروسکی به استقبال جشنواره می رویم.

معاون سیما با اشاره به تعداد برندگان افزود: با رای هیات داوران 35 برنده خواهیم داشت و به امید خدا سال آینده سومین جشنواره تلویزیونی جام جم بین المللی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امیدواریم این جشنواره بازار عرضه تولیدات پاک را بیشتر فراهم کند و ما صادر کننده پیام معنوی انقلاب باشیم.

دومین جشنواره جام جم گامی به سوی پیشرفت ها است همچنین "مهدی فرجی" دبیر دومین جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: جشنواره تلویزیونی جام جم گاهی با سوء تفاهم هایی همراه است که فقط به فیلم های تلویزیونی می پردازد.

وی ادامه داد: این جشنواره نوپا در حال شکل گیری است و به طور قطعی در سال های آینده با قدرت بیشتری برگزار می شود.

فرجی تصریح کرد: امسال برای اولین برای مراسم افتتاحیه برگزار می شود و جا داشته از دبیران سخت کوش آن تشکر کنم.

مدیر شبکه یک سیما اظهار داشت: دومین جشنواره تلویزیونی جام جم در حالی برگزار می شود که با جبهه ای از هجوم حملات غربی به رسانه خود مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: باید در این شرایط گام هاي استوار تر برداشته شود تا حمله دشمنان را سرکوب کنیم.

فرجی ادامه داد: 210 اثر در تمامی بخش های جشنواره به دبیرخانه رسیده که با حضور داوران برجسته و هنرمند کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند./ي2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار