مطهري‌نژاد در يازدهمين کنگره حزب مردم سالاري:

امروز بهترين فرصت براي حضور اصلاح طلبان در عرصه سياست است

دبير ستاد اجرايي يازدهمين دوره حزب مردم سالاري با بيان اينکه احزاب مسئوليت خطير سياسي کردن مردم را بر عهده دارند گفت: احزاب درون نظام اگر قرار است حزب بمانند نمي‌توانند در رويه‌هاي سياسي همچون انتخابات مسکوت بمانند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ميرزا بابا مطهري‌نژاد سخنگوي حزب مردم سالاري و دبير ستاد اجرايي يازدهمين کنگره جبهه مردم سالاري سخنراني آغازين اين کنگره گفت: احزاب مسئوليت خطير سياسي کردن مردم را از اين جهت بر عهده گرفته‌اند که راه را براي تفکر و خلق معاني تازه باز کنند.

مطهري‌نژاد گفت: احزاب در درون نظام اگر قرار است حزب بمانند بايد در رويدادهاي سياسي جامعه به ويژه مهمترين آن‌ها يعني انتخابات و بالاترين آن‌ها يعني انتخابات رياست جمهوري فعال باشند.

وي با اشاره به نقل قولي از هاشمي رفسنجاني ادامه داد: آقاي هاشمي چه حکيمانه گفتند که "احزاب و انتخابات دو مولفه جامعه دموکراتيک هستند و امروز اداره جامعه بدون تحزب ممکن نيست و هر کس چنين ادعايي داشته باشد سخن گزاف گفته است".

سخنگوي حزب مردم سالاري در ادامه عنوان کرد: يازدهمين کنگره حزب مردم سالاري را در زماني برگزار مي‌کنيم که مشارکت آگاهانه مردم در مسائل سياسي کشور به يک ضرورت تبديل شده است و امروز بهترين فرصت براي حضور فعال اصلاح طلبان در عرصه است.

مطهري‌نژاد افزود: عده‌اي از افراد و گروه‌هاي سياسي در تلاشند فعاليت‌هاي حزبي را ضد ارزش قلمداد کرده و راه عقلاني برون رفت از مشکلات را ناديده بگيرند و اين افراد مي‌خواهند اصلاحات را محدود کنند.

مطهري‌نژاد در ادامه سخنراني خود در يازدهمين کنگره حزب مردم سالاري با بيان اينکه کميته سياسي از حدود يک سال پيش برگزاري کنگره را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: در اردوگاه‌هاي فصلي و در جلسات شوراي مرکزي پيشنهادات متعددي براي چگونگي برگزاري اين کنگره مطرح شد و به تصويب رسيد.

وي ادامه داد: در نشست آذر ماه شوراي مرکزي حزب شعار يازدهمين کنگره را مشارکت حداکثري مردم با تحقق حقوق ملت، اخلاق انتخاباتي و نهادمندي حزبي در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/پ2
برچسب ها: مردم ، حزب ، سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار