سخنگوي فعاليت‌هاي انتخابات شريعتمداري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئيس ستاد انتخابات مشخص مي‌شود/برگزاري نشست خبري در آينده

سخنگوي فعاليت‌هاي انتخابات شريعتمداري گفت: ترکيب ستاد انتخابات محمد شريعتمداري در آينده مشخص مي‌شود و طي نشست خبري اسامي را اعلام خواهيم کرد.

محسن بهرامي سخنگوي فعاليت‌هاي انتخابات محمد شريعتمداري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  اظهار داشت: محمد شريعتمداري سوابق درخشاني، طي سال‌هاي اخير از جمله تصدي مسئوليت وزارت بازرگاني در دولت اصلاحات و عضويت در شوراي روابط خارجي دفتر مقام معظم رهبري را در کارنامه خود دارد.

بهرامي با بيان اينکه  دولت آينده بايد در عرصه‌هاي مختلف از جمله اقتصادي برنامه‌هاي مدوني داشته باشد، افزود: گروه‌ها مختلفي درخواست کانديداتوري از شريعتمداري را داشته‌اند بنابراين وي تصميم گرفته است تا در عرصه انتخاباتي به عنوان کانديدا حضور يابد.

سخنگوي فعاليت‌هاي انتخابات محمد شريعتمداري تصريح کرد: شريعتمداري توانايي لازم را در عرصه اجرايي دارد و مقالات علمي زيادي را درباره اقتصاد روز دنيا تدوين کرده است و به نظرم مي‌تواند يکي از بهترين گزينه‌هاي انتخابات آتي براي خدمت به مردم و کشور باشد.

وي درباره ستاد انتخابات شريعتمداري، اظهار داشت:علاوه بر انتخاب رئيس ستاد انتخابات، ترکيب اين ستاد نيز مشخص مي‌شود اما بايد يکسري اقداماتي را در حوزه‌ها ديگري انجام دهيم و بعد از مشخص شدن مسئوليت کميته‌هاي مختلف اسامي آنان را طي نشست خبري اعلام مي‌کنيم.

گفتني است که محسن بهرامی مدیرکل بازرگانی استان خراسان و معاون وزیر بازرگانی دولت اصلاحات بود و از سال 84 تا کنون عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار