محمد شریعتمداری در پيام تسليت؛

آیت الله مجتبی تهرانی یکی از یاران صدیق انقلاب اسلامی ایران و چشمه‌ پر خیر و برکت براي آن بود

وزیر اسبق بازرگانی در پیامی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ مجتبی تهرانی را تسلیت گفت.

به گزارش سرويس سياسي باشگاه خبرنگاران، محمد شریعتمداری، وزیر اسبق بازرگانی در پیامی ارتحال آیت‌الله حاج شیخ مجتبی تهرانی را تسلیت گفت.

متن اين پيام  به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه ارتحال مرحوم مغفور حضرت آیت‌الله حاج شیخ مجتبی‌ تهرانی رحمت‌الله‌ علیه مرجع عالی‌قدر شیعه، یکی از برجسته‌ترین شاگردان مکتب امام راحل (ره) و از یاران ایشان در مبازرات علیه رژیم طاغوت و از یاوران رهبر معظم انقلاب اسلامی، که سالیان پر برکت عمر شریفشان در اکتساب علم، در کمال زهد و تقوا و در خدمت به اسلام، انقلاب و مکتب تشیع صرف شد، مصیبتی جانگداز و جان‌فرسا است.

این عالم ربّانی یکی از یاران صدیق انقلاب اسلامی ایران و یکی از چشمه‌های پر خیر و برکت برای آن بود که در طول سالیان زندگی پر فضیلتش منشأ خدمات ارزنده‌ای به مکتب اسلام و ترویج علوم آل محمد(ص) شد.

ایشان هم‌چنین نقش ممتازی در راهنمایی و راهبرد مجاهدان انقلابی دوران ستمشاهی و در سال‌های مبارزه داشتند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تحت ولایت حضرت امام خمینی(ره) و با عشق و علاقه به نشر و گسترش علوم دینی و اخلاقی و تربیت شیفتگان مذهب تشیع پرداختند.

اینجانب این ضایعه‌ مؤلمه را به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مردم دین‌مدار ایران اسلامی، حضرات علمای اعلام ،حوزه‌های علمیّه و خصوصاً شاگردان آن استاد فقید و هم‌چنین به برادر بزرگوارشان که از مفاخر اسلام عزیز هستند، حضرت آیت‌الله حاج شیخ مرتضی تهرانی اَدام‌الله تعالی طول عمره الشریف و دوام التوفیقه و فرزندان روحانی و فاضل و بیوت محترم وابسته تسلیت عرض کرده و غفران و رحمت واسعه‌ الهی را برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را ازخداوند متعال مسألت دارم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار