شهادت يکي از اسراي فلسطيني در بند رژيم صهيونيستي

يکي از اسراي فلسطيني در زندانهاي رژيم صهيونيستي پس از آنکه پنجاه روز بود به کما رفته بود ديروز به شهادت رسيد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المنار ؛ اشرف ابو ذريع به تازگي از زندانهاي رژيم صهيونيستي آزاد شده بود اما بر اثر سالها بيماري در زندانهاي اين رژيم و عدم رسيدگي پزشکي بر اثر شدت بيماري به شهادت رسيد.ناصر قوس رئيس مجمع اسراي فلسطيني گفت ابو ذريع بيست و هفت ساله به علت سياست اسرائيلي ها در بي اعتنايي در رسيدگي پزشکي به اسراي فلسطيني به شهادت رسيد.

وي افزود ابوذريع بيش از شش سال در بيمارستان زندان الرمله زنداني بود و نيمه نوامبر گذشته آزاد شده بود.اين مقام فلسطيني اشغالگران اسرائيلي را مسئول شهادت ابو ذريع دانست.قوس گفت زندانهاي اشغالگران اسرائيلي مملو از اسراي قرباني سياست بي اعتنايي پزشکي به اسيران فلسطيني است وتعدادي از آنها چشم ، گوش و گويش خود را از دست داده اند.

عيسي قراقع وزير امور اسرا و آزادگان فلسطيني نيز اشغالگران اسرائيلي را مسئول شهادت ابو ذريع دانست و گفت آنها اجازه درمان و مصرف دارو و دريافت درمان مناسب را ندادند که به وخيم شدن وضع جسماني و شهادتش منجر شد. مجمع اسراي فلسطيني اعلام کرد در دو سال گذشته سه اسير پس از گذشت مدت کوتاهي از زمان آزادي ، شهيد شده اند. 


                                                            آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: اسیر ، صهیونیست ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار