حجت‎‌الاسلام آشتياني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ناراحتي و گلايه‌مندي اعضاي جامعه مدرسين از اظهارات عسگراولادي

عضو جامعه مدرسين گفت: در جلسه شب گذشته جامعه مدرسين به مواضع اخير عسگراولادي اشاره شد و اعضاي جامعه مدرسين گله‌مند بودند كه چرا وي با وجود داشتن سوابق انقلابي، چنين مواضعي را مطرح مي‌كند.

حجت‌الاسلام "محمدرضا آشتياني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره جزئيات جلسه شب گذشته جامعه مدرسين اظهار داشت: در اين جلسه اعضا به تحليل انتخابات و نقشه‌هاي دشمنان پرداختند.

عضو جامعه مدرسين با بيان اينكه مطمئنا دشمنان در آستانه انتخابات تحركاتي را انجام مي‌دهند، ادامه داد: بايد همه در عرصه حضور داشته باشيم تا با اتحاد اجازه عملي شده نقشه‌هاي دشمنان را ندهيم.

وي با بيان اينكه مسئله "انتخابات آزاد" كه از سوي برخي جريان‌ها به قصد ايجاد شبهه در انتخابات مطرح مي‌شود از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود، گفت:‌ تكرار انتخابات آزاد حرف دشمنان است.

حجت‌الاسلام آشتياني با اشاره به رصد انتخابات از سوي جامعه مدرسين اظهار داشت: در جلسه شب گذشته به مواضع اخير عسگراولادي نيز اشاره شد و اعضاي جامعه مدرسين گله‌مند بودند كه چرا شخصي چون عسگراولادي كه داري سابقه حضور در صحنه است، بايد چنين مواضعي را مطرح كند.

عضو جامعه مدرسين با بيان اينكه اينگونه اظهارنظرها در ميان اصولگرايان تنش ايجاد مي‌كند، ادامه داد: اعضاي جامعه مدرسين به شدت ناراحت هستند و به نظر ما بهتر بود كه عسگراولادي از اظهاراتش تبري مي‌جست و درباره آن توضيح مي‌داد.

حجت‌الاسلام آشتياني تصريح كرد: البته عسگراولادي اعلام كرده كه اين مسئله نظر شخصي‌اش بوده است و موضع موتلفه نيست.

عضو جامعه مدرسين با اشاره به اينكه حزب موتلفه، جبهه پيروان و جامعيتن در راستاي وحدت اصولگرايان حركت مي‌كنند، خاطر نشان كرد: به نظر ما تكثر در ميان اصولگرايان به ضرر كشور است بنابراين در راستاي ايجاد وحدت تلاش مي‌كنيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار