اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

حضور رييس‌جمهور در مجلس موجب تعامل مسئولان مي‌شود

دبير سابق دفتر تحکيم وحدت با بيان اينکه حضور احمدي‌‌نژاد در مجلس اقدامي مثبت بود، گفت: بهتر بود رييس جمهور، وقت خود را به‌گونه‌اي تنظيم مي‌کرد که بتواند مستمع نظرات نمايندگان باشد تا اين امر موجب تعاملي دوطرفه‌ ميان مسئولان باشد.

مهدي اميريان دبير سابق تحكيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم وحدت قوا در کشور گفت: نفس حضور رييس جهور در مجلس مثبت است چرا که علاوه بر اينکه باعث دلگرمي مجلس و مردم مي‌شود، عاملي براي رفع مشکلات کشور و وحدت ميان سران قوا است.

وي ادامه داد: بهتر بود رييس جمهور، وقت خود را به‌گونه‌اي تنظيم مي‌کرد که بتواند مستمع نظرات نمايندگان باشد تا اين امر موجب تعاملي دوطرفه‌ ميان مسئولان باشد.

دبير سابق دفتر تحکيم وحدت با اشاره به سخنان رييس جمهور درباره اصلاح نظام بانکي و ساختارهاي اقتصادي کشور اظهار داشت: مباحثي مانند اصلاح نظام بانکي که رييس جمهور مطرح مي‌کند وظيفه‌اي است که بر عهده خود دولت بوده و بهتر آن است که دولت در زمان باقيمانده‌ خدمتش آن را اجرايي کند.

وي ادامه داد: مسائلي که رييس جمهور درباره دست‌هاي پشت پرده يا مفسدان اقتصادي مطرح کرد، سخناني است که از ابتداي رياست وي مطرح شده و بهتر آن است که نام مفسدان اقتصادي از سوي رئيس جمهور  افشا شود تا ضمن آن موجب عبرت سايرين باشد از  ايجاد شائبه‌هاي سياسي مبني بر حمايت نظام از اين مفسدان و تبعيض در اجراي قانون جلوگيري شود.

اميريان در ارزيابي سخنان احمدي نژاد درباره بحث هدفمندي يارانه‌ها خاطرنشان کرد: اثرات رواني که طرح هدفمندسازي يارانه‌ها بر مردم گذاشته است موجب کاسته شدن تأثيرات مثبت اين طرح عظيم اقتصادي شده و اين امري است که مسئولان بايد به آن توجه کنند چراکه اين طرح عظيم اقتصادي در صورت برطرف شدن مشکلاتي که در فاز اول اجرايي خود با آن مواجه بود، مي‌تواند دستاوردهاي عظيم اقتصادي را موجب شود.

دبير سابق دفتر تحکيم وحدت در پايان با بيان آن که دولت بايد اعتماد مردم را در جهت طرح هدفمندسازي يارانه‌ها با توجه به رعايت نظرات کارشناسان جلب کند، گفت: با توجه به اِعمال تحريم‌هاي نفتي از سوي غرب اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها بايد با تعامل مردم، مجلس و مسئولان نظام باشد و تبعات و پيامدهاي اجرايي شدن آن به طور دقيق پيش‌بيني شود تا از آسيب‌هاي جدي در کشور جلوگيري شود.

انتهاي پيام/ 
برچسب ها: دانشگاه ، تحکیم ، امیریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار