عسگراولادی:

موسوی و کروبی در فتنه مجرم نبودند، گرفتار فتنه بودند

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: موسوی و کروبی را اهل فتنه نمی‌دانم بلکه آنها گرفتار فتنه هستند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حبیب‌الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست هفتگی معاونت امور طرفداران و تشکل‌های حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه خطر اسلام برای کشورهای غربی بیش از پیش احساس می‌شود گفت: شاهدیم که در اروپای امروز اسلام به نحوی گسترش پیدا کرده است که به زودی در انگلستان مسیحیت به عنوان دین اقلیت مطرح خواهد شد و این موضوع در فرانسه نیز چند سال دیگر اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: اسلام به دلیل اینکه پاسخ همه سوالات مردم را می‌دهد به سمت جهانی شدن مسیر خود را طی می‌کند لذا انتظار می‌رود در این مسیر شعارهایی را که دین اسلام را جهانی می‌کند، با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) به کار بگیریم.

خواب امام را ندیدم
عسگراولادی درباره اخبار منتشر شده مبنی بر دیدن خواب امام اظهار داشت: خبرهایی که مبنی بر دیدن خواب امام توسط من و سفارش کروبی در این خواب منتشر شده، کذب محض است و اساسی ندارد زیرا من چنین خوابی را اصلا ندیده‌ام.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به عکس منتشر شده از خودش، موسوی خوئینی‌ها، خاتمی، هاشمی و احمدی‌نژاد در روزنامه قانون تصریح کرد: این روزنامه مدعی شده است که این افراد خواهان برگزاری انتخابات آزاد هستند در حالی که شخص بنده هیچگاه از انتخابات آزاد صحبت نکرده‌ام زیرا معتقدم که تمامی انتخاباتی که در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده است، آزاد بوده.

وی افزود: در تمامی دوره هایی که در انتخابات حضور داشتم چه به عنوان یک نامزد انتخاباتی و چه به عنوان یک رای‌دهنده به همه کسانی که در انتخابات پیروز می‌شدند تبریک می‌گفتم و هیچگاه به این موضوع که انتخابات آزاد نبوده است اذعان نکردم.

عسگراولادی درباره اظهار نظر محمد بزرگواری نماینده کهکیلویه و بویراحمد علیه خودش در مجلس گفت: اظهارات این شخص درباره اینکه بنده کف روی آب هستم و ذهنیتم عوض شده است هیچگونه پایه و اساسی ندارد زیرا معتقدم در تاریخ اسلام جهانی به همه اجازه داده شده است اظهارنظر خود را به صورت آزادانه مطرح کنند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره صحبت‌های امام نسبت به خودش تصریح کرد: زمانی که در وزارت بازرگانی بودم پیش امام رفتم، ایشان فرمودند؛ اگر شما را از در بیرون کردند از پنجره وارد شوید و اگر از پنجره بیرون کردند از جای دیگری وارد شوید شما مثل ریگ ته جوی بمانید و شما برای تصفیه آب هستید.

وی ادامه داد: من برای موضع‌گیری‌های خود چارچوب مشخصی قائلم لذا نسبت به اینکه افرادی مرا متهم می‌کنند که شما می‌خواهید اهل فتنه را تبرئه کنید و آنها را تطهیر کنید باید بگویم که بنده هیچگونه غرضی را دنبال نمی‌کنم و تنها خادم کوچکی برای این ملت به شمار می‌روم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به عنوان یک شهروند اعتقاد دارم اتفاقاتی که در فتنه 88 رخ داد موسس اصلی آنها آمریکا، انگلیس و اسرائیل بودند و افرادی چون موسوی و کروبی در آن نقش پررنگی نداشتند.

عسگراولادی افزود: بنده موسوی و کروبی را جزء کسانی می‌دانم که تبلیغات زهر‌آگین دشمن سبب شد آنها فتنه زده شوند نه فتنه‌گر.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اینکه برادرم موسوی و کروبی را در فتنه مجرم نمی‌شناسم تصریح کرد: بنده عمر کوتاهی دارم و آفتاب لب بام هستم و هیچگاه از سمت و پست‌هایی که در موتلفه و جبهه‌ پیروان و اصولگرایان داشتم استفاده نکردم از این رو می‌توان اظهارات خود را به صورت شفاف بیان کنم.

وی با اشاره به اینکه چارچوب مشخصی را برای خود تعیین کرده‌ام اظهار داشت: از نظر من تاریخ جمهوری اسلامی ایران قابل نگارش برای بشریت است از این رو نمی‌توان به این موضوع اذعان کرد که 6 رئیس جمهور و 6 نخست وزیر و تمام مسئولینی که در طی این چند سال در نظام جمهوری اسلامی ایران حکومت کردند، غیر از احمدی‌نژاد دارای افکار منفی بودند، این موضوع را قبول ندارم.

عسگراولادی با اشاره به اینکه در قضیه بنی صدر امام به بنده مسئولیت داد تا رفتار بنی صدر را زیر نظر بگیرم گفت: اعتقاد دارم که بنی صدر نیز کارهای مثبتی را انجام داد او توانست برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران رای بالای 10 میلیون را از مردم اخذ کند اما متاسفانه در تبری از ولایت فقیه شکست خورد.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: در طول عمر پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات موفقی صورت گرفته است چنانچه شاهدیم هاشمی رفسنجانی در مسیر پیشرفت زیرساخت‌های کشور گام‌های موثری را برداشت و خاتمی نیز توانست در بحث‌های سیاسی شفافیت خاصی را به وجود بیاورد، از این رو اگر بگویید همه نخست‌وزیران و روسای جمهور به غیر از احمدی‌نژاد منفی بودند، از پایه غلط است.

عسگراولادی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در کشورهای مختلف بی‌اشکال نبوده است اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 مشاهده کردیم که دشمن رمز تقلب را قبل از شروع فعالیت‌های انتخاباتی مطرح کرد که این موضوع سبب شد فضای سیاسی کشور کمی آشفته شود ولی مردم و مسئولیت به خوبی این جریان را اداره کردند.

وی با اشاره به اینکه در جریان بحران سال 88 با موسوی و کروبی ملاقات داشتم تصریح کرد: در این زمان متوجه شدم که نه موسوی و نه کروبی هیچکدام اهل فتنه نبودند و این واقعیتی است که باید به آن اذعان کنم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: از نظر من کسانی که در فتنه 88 دخیل بودند امروز به عنوان پناهندگان سیاسی و حقوق بگیران کشورهای غربی در حال فعالیت هستند.

عسگراولادی تصریح کرد: موسوی و کروبی فتنه‌ساز و فتنه‌گرنبودند بلکه گرفتار فتنه شدند لذا نباید آنها را مجرم دانست.

وی گفت:  دشمن در صدد است انتخابات آینده را نیز به میدان جنگ تبدیل کند، لذا اگر ما می‌خواهیم پیروز انتخابات شویم باید جنگ داخلی را کنار بگذاریم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده بر این باورم که به طور کلی حدود 40 نفر حداقل به عنوان نامزدهای ریاست جمهوری مطرح خواهند بود که از این تعداد 25 نفر اصولگرا و 15 نفر نامزد اصلاح‌طلبان و منفردین خواهند بود.

عسگراولادی افزود: باید سه قطب اصلاح‌طلبان، اصولگرایان زیر چتر جامعتین و نامزدهای زیر چتر رئیس جمهور را در انتخابات آینده لحاظ کرده و نسبت به برنامه‌های آنها دقت نظر داشته باشیم اما این موضوع را باید توجه کنیم که رقابت را به تنازع تبدیل نکنیم.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری آینده نباید یکدیگر را تخریب کنند تصریح کرد: این موضوع با رقابت سالم اسلامی مغایرت دارد چنانچه شاهد بودیم در انتخابات گذشته احمدی نژاد در مناظره‌های انتخاباتی رقابت را به تنازع تبدیل کرده و عوض مناظره با طرف مقابل به رقابت جدی با افرادی چون هاشمی و ناطق نوری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد انتخابات آینده را تبدیل به تنازع کند گفت:‌ بنده اعتقاد دارم کسانی که از اول انقلاب و در مسیر پیروزی آن همراه بودند نباید امروزه مورد هجمه قرار گیرند؛ افرادی چون هاشمی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مثمرثمری داشتند.

عسگراولادی با اشاره به خاطره دیدار هاشمی به همراه خانواده‌اش از مبارزان انقلابی در تبعید گفت: هاشمی استوانه نظام است لذا نمی‌توان او را زیر سوال برد اما بر این اعتقادم که خود هاشمی نیز باید درباره ذهنیت مردم که تصور می‌کنند وی با مقام معظم رهبری از نظر فکری زاویه دارد به صورت شفاف پاسخگو باشد.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه هاشمی نباید در مورد تنفیذ حکم ریاست جمهوری از سوی رهبری بحث انتخابات آزاد را مطرح می‌کرد اظهار داشت: وی شخصیت مجتهد و باسوادی است ولی باید مواضع خود را به صورت شفاف مطرح کند.

عسگراولادی افزود: تصور اینکه در جامعه و نظام جمهوری اسلامی ایران تک‌صدایی حضور داشته باشد تصور غلطی است.

وی با اشاره به اینکه کروبی تنها کسی بود که حکم مقام معظم رهبری را در لایحه مطبوعات را در مجلس ششم اجرایی کرد تصریح کرد: کسانی که فکر می‌کنند افرادی مثل کروبی و موسوی مفت به دست آمدند سخت در اشتباه هستند زیرا این افراد فتنه‌گر نیستند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: انتظار می‌رود با توجه به فضایی که ایجاد شده افرادی چون موسوی و کروبی از عوامل فتنه 88 تبری جویند زیرا معتقدم این افراد مجرم نیستند بلکه گرفتار فتنه شدند.

عسگراولادی با اشاره به اینکه درباره رفع حصر از این دو فرد اظهار نظر نمی‌کنم گفت: مقامات امنیتی کشورمان باید در این مورد تصمیم بگیرند.

وی درباره فعالیت‌های جریان انحرافی در راستای ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: کسانی که مکتب ایرانی را جایگزین مکتب اسلامی کردند در حال رقم زدن فتنه جدیدی هستند لذا باید حواس‌مان را به این موضوع جمع کنیم.
انتهای پیام/
برچسب ها: عسگر ، اولادی ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار