اسفناني عنوان كرد

اعضای کمیسیون حقوقی مجلس میزبان رئیس قوه قضائیه

سخنگوي کميسيون حقوقی قضایی با اشاره به دیدار اعضای اين کمیسیون با رئیس قوه قضائیه گفت: نتيجه گفتگوهاي صورت‌گرفته در اين جلسه در قالب لايحه اصلاح قانون تشکيل دادگاه عمومي و انقلاب به صحن علني ارسال خواهد شد.

محمدعلي اسفناني نماينده مردم فريدون‌شهر و چادگان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به در جلسه عصر ديروز(يكشنبه) اعضاي کميسيون قضايي مجلس با آيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضاييه گفت: در جلسه ديروز در مورد قانون اعمال ماده 18 که مربوط به اختيارات رئيس قوه قضاييه در تشکيل دادگاه‌هاي انقلاب است بحث مفصلي درحدود دو ساعت صورت گرفت.
 
وي در ادامه افزود: نتيجه گفتگوها در قالب لايحه اصلاح قانون تشکيل دادگاه عمومي و انقلاب مصوب و به صحن علني ارسال خواهد شد.
 
سخنگوي کميسيون حقوقی قضایی با اشاره به آثار برگزاري چنين جلساتي با رئيس قوه قضاييه اظهار داشت: کميسيون بايد ارتباط تنگاتنگي با قوه قضاييه و رئيس آن داشته باشد چرا که عمده مصوبات اين کميسيون با قوه قضاييه در ارتباط است لذا اسباب و وسايلي که براي رفع مشکلات مردم و دادخواهي آنها در اختيار قوه قضاييه است بايد در کميسيون تصويب شود.
 
وي در پايان تاکيد کرد: کميسيون مي‌تواند آن چه را که مورد نياز قوه قضاييه است تصويب کند لذا تعامل و برگزاري چنين جلساتي قطعا مفيد و مثمر ثمر خواهد بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، قضایی ، رئیس ، اسفنانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار